Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettnintendo
Läst 2520 ggr
DoD
0

Är de många som har Ds/Dsi?

Vilka spel gillar ni?

Vilka spel tycker ni är riktigt bra/kass?

Mvh Millan!

Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!

Att förstå är att förlåta

DoD
0

Jag har Dsi! jag är väldigt fast för Harvestmoon, Nintendogs(syrrans fel), yoshis island, Supermario bros och Pokemon av alla slag!

Johan-
0

Jag har det tyvärr inte, sålde det för några år sedan men är grymt sugen igen. Vill spela scribblenauts =)

DoD
0

#2 Jag skulle aldrig kunna sälja mitt, är helt fast vid de! :D

Peregrin
0

Mitt gamla som jag fick av föräldrarna (för Mååånga år sedan) tappades bort i höstas.. så det blev att köpa ett nytt DS, DSLite denna gång (grönt)

Har några favoriter även om jag inte spelar hela tiden..

Mario &Luigi: Bowsers inside story. Älskar alla Mario RPGs så det här var ett måste
Ett måsta var även Kingdom hearts eftersom jag även är ett KH fan.
Sen så finns även pusselspel i min samling, Professor Layton och liknande.

Har spelet vid sängen på kvällarna ganska ofta så man kan lösa sudoku på den utan att störa pojken när man ska sova :P

Har ni fler tips så säg till..

Johan, jag testade Scribblenauts tyckte att det var ganska konstigt så fastnade inte…

Johan-
0

Det är lite det som jag gillar med det, att det är så knasigt =)

Mari
0

Jag har inget eget ds men vi har ett hemma som mest bara ligger.

Nu när jag genom denna tråd fick veta att man kan spela harvest moon så ska jag försöka norpa åt mig denna ds och nörda ett otroligt roligt spel Cool

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Johan-
0

Det gör du rätt i #6

[TheoA]
0

Jag har ett ds men spelen är väldigt dyra!

Denna kommentar har tagits bort.
fiskargrabben
0

jag har inte

DoD
0

#8 jag brukar köpa begangnade spel! :)

[TheoA]
0

#11 ja jag med men alla spel finns inte som begangade Tungan ute

DoD
0

#12  De har du ju faktist rätt i ;)

jasminrex
0

Lite gammal tråd men aja skriver iaf ;) Jag har det äldsta ds (rosa) och ett ds lite (grönt) :) Mina favvo spel är helt klart pokemon och mario (y) Just nu håller jag på att spela pokemon heart gold :)

Tobbe098
0

har en ds lite vit är väldigt nöjd med den även om jag bara spelar då då några av mina favvo spel är guitar hero och the legend of zelda phantom hourglass.

Solianna
0

Ett DS Lite har man väl, i en av de snyggaste färgerna också ^^ Jag har den limegröna =D

När det kommer till spel har jag inte särskilt mycket, för jag prioriterar konsol spel. Men jag har The Legend of Zelda: Phantom Hourglass och Spirit Tracks. Sedan har jag Pokémon Pearl och SoulSilver. Och så självklart Nintendogs >_<

Just nu spelar jag mest SoulSilver. För PH har jag redan varvat och ST ha jag fastnat >_< Men det är nog dags att sätta sig igen ^__^

[TheoA]
0

Någon som har det nya större ds-et?

Friheten
0

Vi har DSi xl här hemma :) den är nice för mina stora händer

Malonne
0

Jag har ett DS som håller på att gå av på mitten, luckan är jättelös. DEt är för att jag spelar så himla mycket Tetris. Tetris är SÅ HIMLA BEROENDEFRAMKALLANDE!!! :D Kan sitta i timmar och mitt rekord är lvl 234 eller nåt sånt.

Jag har det svarta DSet och det vita DSiet. Tråkiga färger, men det är för att jag aldrig kan vänta tills det kommer ut nya. Så jag fick en rosa dator istället, hehe :)

DSiet ligger mest och laddar ur sig. Kanske ska jag sälja det någon gång. Men om DSet får en breakdown så tar jag det istället.

/Malin

From the ashes a fire shall be woken,
A light from the shadows shall spring;
Renewed shall be blade that was broken:
The crownless again shall be king.

TameFan
0

Yes har ett dsi med typ 8spel men det spelas rätt sällan. MEst ps3 eller nes som spelas här

CherryIce
0

Har ett DSi XL ^__^ och mitt favorit spel är Pokemon spel! Tungan uteTystSkrattande

Bunn
0

Köpte ett Nintendo DS Lite för några månader sedan och har (hittills) bara spelat new super mario bros.

Älskar både konsolen och spelet!

hahael
0

Gillar inte att spela då min skärm blivit hemskt repig :( Men är fast för nintendogs, super mario och typ något mer :)

Klart att laxen ska ha en jolle