Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Läst 39 ggr
Staffan
1

Bendy and the Ink Machine

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Någon mer än jag som spelat det här? Själv körde jag det på Nintendo Switch och tyckte det var riktigt bra. Läskigt, men bra! :)

johan
0

Aldrig spelat. Men får lite Five nights at Freddies-vibbar av det.

Mvh // Johan

Staffan
0

Ja, det är kanske en liknelse som inte är helt fel… :)

Staffan
1

Det är för övrigt sjukt imponerande när det skapas "fanart" av så hög kvalitet att man skulle kunna föreställa sig att det är Pixar/Disney som ligger bakom produktionerna…

Staffan
1

Om jag har förstått saken rätt så har "The Stupendium" gjort hela den produktionen själv. Det är han som skrivit låten, han som sjunger, och han som gjort alla animationer. Och det är gjort för flera år sedan; dvs innan AI.

// Staffan

johan
1

Har du spelat Cuphead? Det är väldigt mycket gammal Disney-nostalgi, fast utan att ha något med Disney att göra. Sinnessjukt svårt spel. Kasta-handkontroll-i-väggen-svårt.

Mvh // Johan

• Redigerat 2025-03-28 13:44 av johan
Staffan
0

#5 Johan

Har inte spelat det själv men vet att grabben gjort det med en kompis. "Kasta-handkontroll-i-väggen-svårt" låter frustrerande, det är konstigt att den typen av spel ändå kan vara sjukt vanebildande… :)

// Staffan

Mitchika
1

Åh, Bendy och Cuphead i samma tråd! 😍

Jag har inte spelat Bendy själv, men följde det via olika YouTubers när det släpptes bit för bit. Cuphead däremot har jag spelat och klarat ut (dock inte DLC:n) och jädrar, vilken upplevelse det spelet är. Sagolikt vackert, men herregud, vad jag fick kämpa! 😄😂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot