Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettminecraft
Läst 51 ggr
Syntium
2023-10-14 08:46
0

Minecraft mob vote 2023

I år kan man rösta på: Krabba (dess klo gör att man kan placera block längre bort, bor i mangroveträsk), Bälta (eller armadillo, droppar scute som hundar kan ha till rustning. Bor på savannen. Och Pingvin, gör att din båt går snabbare.

Jag vet inte vad jag ska rösta på för alla känns extremt meh, ingen står ut som "den vill jag ha". Folk vill ha alla tre och varför inte? Tycker de kan komma på nån ny communitygrej, kan både ha och mista röstningen och att lägga Minecraft live på en söndag, vill de ens att man ska bry sig?

"I'm too old for this shit."

Syntium
2023-10-15 15:58
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Faktiskt. Argument för att inte rösta.

Mitchika
2023-10-15 20:28
1

Jag röstade på Armadillo för jag vill ge skydd till mina älskade vovvar och jag är så glad för det. Min vän röstade på samma sak och jag är jätteglad att vi spenderade några sekunder på att rösta. 😀

Nu ser jag fram emot en ny djurkompis att terrorisera och att mina vovvar blir tryggare och får (förhoppningsvis häftig) utrustning att skydda sig med när det väl släpps. 🥰

Jag har redan planer på en mindre vargarmé utrustade och redo för strid! Jag hoppas deras scutes eller vad det nu är går att färga eller enchanta. Det skulle göra det hela ännu bättre! 😍

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

Syntium
2023-10-16 08:51
0

#2 Jag röstade inte på nån alls, ingen stod ut för mig som sagt. Men håller med, trims och förtrollningar hade ju varit häftigt. Och att katter också kan ha rustningar 😸

Men trial chambers lät ju lite coolt och mer användning för koppar är inte fel.

Detta var ju bara vad de kommer lägga till närmsta tiden också. Lär komma mer vad det lider, antar de lärde sig läxan att inte annonsera saker som inte är mer eller mindre spikade 😏