(K) Darkstone och Dungeon Keeper
Nu letar jag efter mina gamla godningar från när jag var liten.
Sugen som tusan på att köpa Darkstone till PC, någon som har? Hittar inte någonstans.. :(
Dungeon Keeper också intressant.
Anna
Även Warcraft av intresse.
går ju annars att ladda ner på piratebay
hehe jo jag vet. men gillar att ha orginalutgåvor, myyyycket mer nöje med det på något vis. framförallt om de är spel jag verkligen gillar.
men laddade trots allt ner dungeon keeper, men ska köpa det så småningom, va ett jävla pill att få igång de på windows 7 kan jag lova. ujujuj… sen har jag köpt darkstone nu, hittade det faktiskt på en sida ^^ awesome :P
Nice! :)
Jodå jag vet vad du menar har warcraft 2 nånstans exp och original spelet så att säga men laddade ner det endå.. Dungeon keeper var sjukt kul och en klar favorit för mig med… Kan förstå att det var krångligt jag kör med windows xp och vill inte gärna hålla på med dosbox den är krånglig och på nått vis brukar jag inte lyckas med att få igång ljudet trots att jag gör rätt :(
Saknar faktiskt windows 98 i sådana lägen när man vill spela gammla spel.. :)
min brorsa fick fixa de där xD tog 3½ timme men sen fungerade de… bror använde dosbox och deamon tools, då funkade de xD
dock så tar själva spelet upp typ… 1/3 av skärmen xD så de är ju lite tråkigt. men när man väl börjat spela o är inne i de tänker man inte påt längre.
ja faktiskt :O :/ jag hade ingen aning om att de va så svårt att få igång spelen.