Nintendo DS Lite
Jag bara undrar vad ni tycker om NDS Lite?
Jag själv tycker det är väldigt bra, och jag älskar touchscreenen. Själv har jag ett limegrönt, och den färgen är så härlig. 
Vi har en DS Lite och en DSi här hemma. Tycker att spelen är bra när man inte kommer åt att spela på dom stationära konsolerna.
#1 men är DSi så mycket bättre än DS lite? Tycker att det verkar vara samma sak fast Nintendo kan sälja samma konsol igen för ett högre pris.
Nja den är lite bättre på skärmen, det vill säga att det finns bättre inställningar så du kan ställa in ljusstyrkan bättre. Sen har du SD-kort som du kan använda dig av och spara. Ladda ner spel i shopen plus kameran förstås men den kunde dom ha varit utan tycker jag men är säkert rolig den med.

Jag skulle nog föredra Lite framför DSi, för man kan ju inte spela GBA spel på DSi, och eftersom jag är en Zelda galning så måste jag ha tillgång till ett GBA 
Vi har ett gammalt blått DS. Och ett svart DSi. Så kul att fotografera och typ rita på skärmen xD

Ja, jag hade nog med införskaffat en lite, då jag själv tycker det finns väldigt många bra GBA spel=)

jag ska skaffa en DSi då det kommer ut ett ganska maffigt spel till den. Ghostwire
Ålder föder inte visdom. Eftertanke gör det.
Värd för Trackmania iFokus och medarbetare på Hemsidor iFokus

Jag köpte ett NDS Lite för några månader sedan och jag kommer nog aldrig att vilja byta till varken DSi eller XL.
DSi tycker jag varkar ha många, för mig, "onödiga" extra grejer så som kamera etc. och XL tycker jag bara verkar vara stor och klumpig.