Speltips till Nintendo DS Lite
Har precis skaffat ett Nintendo DS eller det har blivit inhandlat det men har det inte i min hand än, men jag kommer att ha det efter påsk.
Men jag har inga spel så nu vill jag ha tips på roliga spel, jag är intresserad av det mesta utom sportspel eller poker.
Jag har tidigare haft andra konsoler bärbara och icke både 8 bitars Nintendo, Super Nintendo och ett Game Boy med svart vitt skärm så med andra ord är jag lite "out of touch" och jag antar att en hel del har hänt sen sist jag hade en egen konsol. Så om det är något annat om den nya konsolen jag kanske inte ens inser att man kan göra numera berätta gärna. *otålig*
Spel jag gillar just nu:
Chrono Trigger (RPG)
The world ends with you (RPG)
Professor Layton and the curious village (Pussel)
Tack för tipsen! Skall kolla upp dem 

The Legend of Zelda: Phantom Hourglass är ett bra spel :) Jag rekomenderar verkligen det :D

Chrono Trigger är ett riktigt bra spel=) Mycket bra tidsfördriv=)
Om du inte testat Animal Crossing så kan jag tipsa dig om det. Mycket tidsfördriv.

Pokemon diamond, pearl eller platium! väldigt roande och inte alls så barnsligt som de låter
Medarbetare på ExotiskaDjur.ifokus, TV-Spel.ifokus och papegojor.ifokus!
Att förstå är att förlåta
#3 Tack, har provat det. Det var jättekul, men just nu har jag kört fast och kommer inte vidare.
#4 Låter intressant skall kolla upp det!
#5 Har hört talas om det, men spelas det inte helst mot andra? Eller har jag missuppfattat.
#6 Jag har Platinum och har kommit riktigt långt, men pearl och diamond är väål så lika att det inte är lönt att köra alla tre?
#7 Du kan gå och hälsa på andra städer men du spelar själv i din egen stad med ett flertal djur. Du skall sköta din stad, plocka frukt och fossiler eller fiska. Det är ett tidsfördriv.
The world ends with you är en av dom bästa spelen för DS :]