Modifierad Sega Megadrive
Hur många är det som har en modifierad sega megadrive och hur är den modifierad?

Har tyvärr inget sega alls, men det kommer nog det med:)
Någon annan som kan svara på Flackos fråga?
//
Johan, sajtvärd
Jag tänkte nämligen skicka iväg mitt sega megadrive och sega 32x till frankrike till en kille som ska göra lite förändringar på den åt mig, bland annat löda ihop båda så det är i en maskin och tar både 16 och 32 bit då men även så att den blir regionsfri. Tänkte att detta kanske kunde vara något intressant att ta upp och se vilka som har redan och kanske andra som vill modifiera sitt sega.
/
Anders alias Flacko

Låter väldigt intressant, har tyvärr ingen erfarenhet av detta själv.
Kostar en sådan modifiering om man får fråga?
//
Johan, sajtvärd
100 euro vill han ha vilket är 1057 kr och då är frakten tillbaka inräknad i det. Men jag vill ju ha byte av power-led (lampa) och ha konsolen ommålad också och då får jag ge 129 euro.
Och det bästa av allt är att jag får betala på 5 gånger så skickar han det tillbaka efter sista betalningen och då får man en garanti på 3 månader efter det att man fått den.

Nice, du får hållas oss uppdaterade:)
Jajamen, har inte skickat iväg det än, men när jag väl gjort det och han börjat jobba på det ska han skicka lite bilder som jag kan lägga upp sen.
Sidan är ju på franska men här är en översatt länk
Ps. Han sa att bilderna på han ska ta på mina konsoler kommer att hamna på hans sida sen, lite kul. =)
Nu är min konsol färdig och jag får hem den snart =)