PS2 spel
kommer även att sälja bort en del PS2 spel
kan kika vad för spel om intresse finnes

Skriv en lista med vad du har och lägg upp
alla spel är fullt spelbara, med fodral
Enter the Matrix ingen boklet
Starocean - till the end of time
Fifa -04
4x4 evo
Devil may cry 3 - special edition
Need for speed -carbon
Forbidden siren
Worms - Forts under siege
Sagan om ringen - 2 tornen
Socom - usa navy seals
Golden eye - rough agent
Godai - elemental force
Risk - global domination
skicka prisförslag
nu är inte jag så bra på att ge prisförslag men vad kan Need for speed -carbon och Socom - usa navy seals vara värt??
hahaha,inte ag heller,då det köpta till grabben och jag har ingen aning
säg något,så kan vi komma överens säkert om nått
ska kolla lite vad de tar för dem på nätet så kan jag se om jag kan ge dig något bra bud
gör så
få se nu hittade bara Need for speed carbon till xbox 360 och där begär de 149 kr för ett nytt spel
det andra spelet hittar jag ingenting om
men har du något hum hur mycket du gav för just de 2 spelen, så kan jag örsöka fundera hur mycket jag vill bjuda utifrån det
vill ju inte bjuda för lite (skambud) som du kanske förstår
men vad säger du om 100 för båda,eller???
eller är det i överkant?
det låter rimligt enligt mig om det är det för dig med, få se nu bara vad frakten går på så ska jag se om jag har pengar och sätta in på ditt konto
du kan skicka mig ett pm/mail med ditt kontonummer (tror inte att du vill ta det öppet i tråden) så sätter jag in pengar på det så fort jag ser att jag har såpass
jag gör såhär att i morgon så kollar jag upp frakt mm och skickar dig ett pm med all info så löser vi det sedan
är en seriös säljare med över 300 genomförda affärer på tradera med postivit omdöme,ville bara infomera då det finns oseriöst folk med 
oki det är bra att du är seriös, har råkat ut för oseriösa säljare som inte sickar när de får pengarna etc
ska kolla lite när pengarna kommer, kolade kontot och jag hade tdligen handlat lite väl mycket då jag bara hade 32 kr på kontot, men jag vill ha de 2 spelen så jag ska se vad jag har i pant etc (pengarna löser jag på något sätt, har ju pengar på ica kortet etc med ju som jag kan ta ut)
men annars kan jag vänta,inga problem…till slutet av mån om du vill..håller spelen till dig sålänge
tack så mycket
men jag skriver ett pm eller något till dig då jag fått ihop pengarna, vill ju som sagt gärna ha de 2 spelen men kommer aldrig iväg till en spelbutik och kolla i deras begagnadhylla
och 100kr för båda + frakt är jag lugnt villig att betala, ska passa på att höra med tjejen om det är några av de andra spelen som hon vill ha, så kanske hon betalar åt mig så länge
vi får se på den fronten om det blir några fler spel
japp, men gör du så
puttar upp dena annons
väldigt bra säljare, sköter allt utmärkt
#15 tack,vad snäll du är 
så lite så