Tips och ideér för en bättre sajt
Jag ser gärna att ni som medlemmar kommer med tips och ideér på hur vi ska kunna göra denna sidan ännu bättre tillsamans.
Saknar du någon artikel, är det något speciellt du önskar eller har du helt enkelt synpunkter på hur jag driver denna sajten, så kom gärna med ideér på hur jag kan göra denna sidan ännu bättre, för er trivsel!
//Johan, sajtvärd
Jag lägger in mitt tycke så får vi se om någon annan nappar. Jag vill gärna att sidan även ska handla om PC-spel.

Som sagt, jag valde att inte ta med Pc-spel då jag var tvungen att avgränsa området, varför ansöker du inte själv om att starta en pc-spels sajt:)
Det var en fråga som ställdes på en sluten sida och därmed har ingen annan besökare möjlighet att ta del av den.
Om tillräckligt många gillar idén tänkte jag att det kanske vore bra för sidan att även ta med det som en liten grupp/rubrik. Det finns ju redan en rubrik som heter "Bärbara spelkonsoller" och det är ju inte heller TV-spel. Men om du som värd är helt emot PC-spel på din sida ska jag naturligtvis inte fortsätta diskutera frågan.

Som sagt så anser jag att Pc- spel inte platsar på sidan, framförallt som jag skrivit innan PGA att det kan bli hur stort som helst!
Jo, det är ju sant. Det vore inte bra om sidan blev hur stor som helst… ;-)
Som jag skrev tidigare blir det kostigt om du refererar till en sluten sida som ingen annan har tillgång till.
Men nu vet alla att PC riskerar att göra sajten på tok för "stor".. 
Tycker det är ett vettigt val du gjort Johan då PC-spel kan bli snudd på ogreppbart i komb med TV-spel.
Men det hade varit trevligt med en ren PC spels sida också:o)

Tack #6 , ja jag hade gärna sett att någon tog initiativ till en pc-spels sajt:) den hade säkert blivit populär:)
både kategori 4 och 8 heter playstation 2? antar att den ena ska heta 1? :)

Tack för påpekandet:)
Ja me Pc så hadde de nog blivit för stort.
Tycker de blir bra som de är nu me bara konsoller..
Henke
#9 inga problem ;)