Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etiketterpc-spelplaystationxbox
Läst 35 ggr
LosGinos
2022-05-16 17:23
0

We were here

Jag tillsammans med min kompis har precis klarat sista delen av "We were here" serien. Det fjärde i ordningen. Det är ett spel för två personer. Det går alltså inte att spela ensam. Spelet går ut på att man kommunicerar med varandra via en radio, vilket innebär att endast en person kan tala åt gången. Tillsammans ska man lösa diverse olika pussel. Man ser alltså inte hela bilden själv, utan här är det viktigt att man pratar med varandra. Can you escape?

Vad ger jag detta spelet då? Jo, det får solklara 5/5.

Total Mayhem Games

Spelet finns till PC, XBOX samt Playstation.

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Split up from your partner inside an abandoned castle, all you have left is a walkie-talkie with a familiar voice. Can you find your way out in time?
Nephi
2022-05-16 17:39
0

Det är ett väldigt roligt spel 😁 Rekommenderar att spela det från båda synvinklar 😉 Vi körde däremot över discord för kommunikation vilket var sjuk kul då den jag spelade med vart skraj för något i ett rum 🤣

Tyvärr fick det och portals mig att inse att jag blir milt åksjuk av first person så blir inget mer we were here för mig

Ägare till en Australian Shepherd, ett gäng LaPerm och 2 akvarium 😁
SVERAK ansluten uppfödare av LaPerm SE*Coral Curls

Sajtvärd på Australian Shepherd 🐕, Horse Reality och Ponnytrav 🐎

Medarbetare på Akvarium 🐡, Akvarieräkor🦐, Hundutställing och Vallhundar 🐏🐑🐑🐕

LosGinos
2022-05-16 17:42
1

#1. Förstår att vissa kanske kör över discord. Men rekommenderar starkt att använda spelets ingame voice. Inte bara så att det bidrar till stämningen, men det är en av dom bättre ingame voice chat som finns där ute skulle jag vilja påstå.

Haha, för oss tog det 13 timmar att klara sista spelet, finns inte en chans att vi kör det från bägge vinklar. Åtminstone inte ännu på ett tag 😂 Men det jag också gillar, är att alla spel blivit längre och längre, tidmässigt då. Fantastiskt kul är det!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian