Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett12-hjälp-och-tips
Läst 822 ggr
Urhasten
2016-11-14 12:37
0

Gratis onlinespel

Nivåspel, vilka rekommenderar ni vidare? :)

Vad jag menar är alltså online spel, ex. Howrse eller Bitefight, som man kan bli medlem, klättra i nivå, göra grejer i spelet som gör sin karaktär ännu bättre hela tiden. Finns det fler som jag inte vet om? Gärna gratisspel också, som inte kräver att man betalar för att kunna utvecklas.

Probipet - en mage i balans ger friska hundar och katter ❤️

Zadeira
2016-11-14 13:23
0

Neopets spelar jag.

Lizelda
2016-11-14 13:55
0

Furrypaws :)

"Be proud of your scars, they're proof of a fight you never lost."

HundarBortskänkes, Ridsport, AkvariefiskFurry Paws

Bloggar om min assistanshund på Tassa Bredvid

Urhasten
2016-11-15 08:40
0

#1 Jag har dock aldrig riktigt förstått det där trots att jag älskar dessa söta saker och försökt spela sedan jag var liten 😂

#2 Åh, måste kolla upp!

Zadeira
2016-11-15 15:16
1

#3 Haha, jag ska erkänna att jag nästan skämdes för nån vecka sen när jag kollad ehur länge jag spelat Neopets… Jag har varit medlem sedan 12 och ett halvt år! I perioder spelar jag dagligen och i perioder har jag uppehåll på nån månad, men det känns helt sjukt att jag började spela när jagvar strax över 16 år och fortfarande håller på med ett så "meningslöst" spel!😃

Urhasten
2016-11-15 19:57
0

#4 Kan inte du förklara lite vad det EGENTLIGEN går ut på? För jag har som sagt föööörsöööökt spela, men det fastnar aldrig för jag förstår inte riktigt vad det går ut på.

Zadeira
2016-11-15 21:08
0

#5 Det går ju ut på att göra sina neopets så bra som möjligt genom att träna dem på olika vis, att slåss med dem i "battledome", genom att läsa böcker för dem för att göra dem smarta, utrusta dem med grejer, klä ut dem, fixa grejer till dem, göra hus osv för att levla upp dem, snacka i forum med andra neopetsspelare. Alltså, jag tänker mig lite som "Tamagotchi" om du hade en sådan när det var poppis fast i Internatvariant mycket större coh mer avancerat.

Själv spelar jag i princip enbart Neopets numera för att spela mini-spelen (finns massa olika, allt från "snake"-liknande till ordspel till pussleliknande spel). I början var det roligt att spara ihop pengar för att kunna köpa grejer och tex byta "färg" och "ras" mm, eller typ fixa kläder, bakgrunder mm men när man har fått allt man vill är det mest kul tidsfördriv att sitta och spela mini-spel, byta kläder och bakgrunder efter årstid, se om man samla olika saker som finns i spelet (ex kan man samla frimärken mm).

Jag har aldrig brytt mig mycket om att levla mina neopets (fast det gör man automatiskt ändå när man spelar), så man kan ju spela neopets på olika vis.

Herveaux
2016-11-26 13:22
3

Star Stable Online! Iof bara gratis upp till level 5…men sen har dom flesta fastnat och betalar gärna för att komma vidare i spelet. 😈

// Harley