Hearthstone: Whispers of Old Gods
Den tredje expansionen har nu kommit till Hearthstone!đ„ł
Denna gÄng var det lite speciellt dÄ samtliga spelare fÄtt en ny legendary som Àr expansionens "center of attention" om man sÀger sÄ, mÄnga av de nya korten har en direkt koppling till denna legendary. Det har kommit 134 nya kort att samla pÄ, varje klass har dessutom fÄtt en ny legendary.
Har du testat nya expansionen? Vad tycker du?
LÀs mer om nya expansionen "Whispers of Old Gods" hÀr
Man har Àven lagt till ett nytt spellÀge, Standard Format.
Om man inte orkar lÀsa igenom all text lÀnkarna sÄ kan jag hjÀlpa er pÄ traven. Standard Àr endast till för kort som kommer frÄn de tvÄ senaste expansionerna , Classic och Basic. Det betyder alltsÄ att nÀr nÀsta expansion kommer sÄ kan man inte lÀngre anvÀnda The Grand Tournament osv.
I Wild Formatkan man anvÀnda samtliga kort precis som vanligt.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Ăn sĂ„ lĂ€nge har jag roligt, fick ihop totalt drygt 60 packs att öppna igĂ„r, hade nĂ€stan 4000 guld som jag sparat pĂ„ ett tag, köpte nĂ„gra packs för pengar plus decksen man fick gratis.
Just nu letar jag mig fram i metan efter en deck som Àr bra och passar min spelstil. C'Thun warrior har jag haft roligast med hittills, men jag har bara 50% winrate. En kompis har en lÀskigt bra deathrattle rogue som jag funderar pÄ att testa, om jag orkar, sÄ jobbigt med rogue och behöva rÀkna sÄ mycket. ;)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis pÄ akvariefisk.
#1 Jag har hittills hatat nya expansionen men det Ă€r enbart för att man möter folk som har Ă€ckliga decks eftersom dom köpt en hög med packs⊠đ đ
Nej men den nya expansionen kĂ€nns lite roligđ Har hunnit köpa nĂ„gra packs + de man fick gratis sĂ„ lite koll börjar man ju fĂ„.

Det Àr ju det som Àr det roliga, att spara ihop en hög med guld sÄ man kan köpa en massa packs nÀr de nya korten kommer. ;) En kompis gjorde det enkelt för sig och sparade dust sÄ han kunde crafta det viktigaste för hans climbing decks nÀr expansionen kom. =)
"If someone ever says "-You don't need more aquariums."
Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis pÄ akvariefisk.
Nja man har lagt till ett nytt format som Àr Standard. Wild Àr det som fanns förut. Om nÄgon vill utmana mig Àr det bara att sÀga till! Brukar oftast spela en deck som Àr vÀldigt random :D
#4 SĂ„ kinkigt⊠đ
#5 SjÀlvklart! Just as important as staying on curve! ;)