Minecraft hjälp!
Hej hej, det är så att jag har laddat ner en Minecraft mod plattform som heter voidswrath. Och jag vill gärna spela crazycraft 3.0.2 men! Jag måste skriva in mitt Minecraft användar namn och lösernord. Problemet är inte att jag inte har ett konto, utan det är så att jag inte kommer in på mitt konto. Först trodde jag att det var något fel med voidswrath men jag kom aldrig in på mitt Minecraft konto över huvud taget. Jag skulle verkligen uppskatta hjälp:(

Det går alltså inte att logga in på ditt konto varken i vanliga launchern eller på www.minecraft.net?
Oj jag skrev fel där. Jag ,menade bara på launchern:( #1

Så det går att logga in på hemsidan men inte på någon launcher? Vaerken Voidswrath eller vanliga launchern?
Asså jag vill spela crazy grafit på voidswrath men jag kan inte logga in på mitt konto. Jag vet inte om man ska göra ett konto på voidswrath eller vad. För jag kan inte logga in med mitt konto på voidswrath

Man bör inte behöva göra ett särskilt konto för en mod, men det kanske är så. Du får läsa på lite om Voidswrath om de har en hemsida eller en tråd på Minecraftforums. Där kanske det står att man behöver ett särskilt konto eller något. Googla på om andra har liknande fel med Voidswrath och se om det finns någon lösning. Jag hade förut samma problem som du har fast med Tekkit. Dock så gav jag upp istället för att försöka lösa det haha.