Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett: pc
Läst 2982 ggr
TheAlmab
0

Hur många gb tar cs:go att ladda ner?

Hej! I väntan på fiber så har vi provisoriskt internet som är begränsat till 10 gb i månaden. Samtidigt så är jag väldigt sugen på att ladda ned cs så att jag och min kompis kan spela. Vet ni hur mycket internet (på ett ungefär) det tar att ladda ned + uppdatera? Resten av familje medlemmarna blir lite sura om internetet försvinner med en gång.. 😊 Skulle ju ev kunna köpa till isf

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

Cireea
0

Oj, jag vet inte riktigt hur mycket det kan dra att ladda ned + uppdatera cs. Men hur länge är det kvar tills ni får fiber? 🙂 Kan det absolut inte vänta?

Annars skulle jag nog ladda ned + uppdatera och sedan köpa till dom GB jag använde upp.. 😃

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

TheAlmab
0

Till sommarn ungefär är det väntat 😊 Aa bra ide!

"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"

Cireea
0

#2 Oj, ja då förstår jag om du vill få tillgång till spelet tidigare! 😛
Men du kan ju förvarna alla i familjen om vad du tänker göra men att du också köper tillbaka dom GB som försvinner. 🙂Då bör det ju inte vara något problem.

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

felle-j
0

Själva grundspelet är ungefär 8GB, men sen är det säkert en del uppdateringar så räkna med närmare 10GB. Tyvärr allt ert internet haha. Det är inte kul att ha så begränsat med data. När vi hade det så brukade det oftast ta slut efter halva månaden, sen var det roliga över. Fast vid det här laget har du kanske redan laddat ner CS:GO. 🙂