Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 442 ggr
Beadavidsson99
0

Borderlands musik

hej på er! Det är så här att jag cosplayar en del, och håller på att redigera en makeup tutorial av Lilith från Borderlands. När jag gör tutorials så brukar jag använda musik från den serien/spelet, whatever jag cosplayar ifrån som passar till karaktären. ANYWAYS, har letat efter musik som passar till Lilith, men har inte hittat något, så tänkte om ni har förslag på någon som passar bra till henne eller till borderlands generellt!

Cireea
0

Jag spelar inte Borderlands så det här kan bli klurigt 😃 Men.. du har ingen idé på en genre som kan passa? Vill du ha dramatisk musik? Lugnare musik? Metal? Något med lite mer bas? Instrumental? 😛

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Beadavidsson99
0

#1 Typ något i stil med introlåten "Ain't no rest for the wicked" av Cage the elephant ( Kommer använda den också, men tar gärna förslag på låtar i den stilen :) )

Cireea
0

Hmm, då blir det svårare. Inte min typ av musik! 🙂 Någon annan kanske har ett förslag eller två!

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Mitchika
0

Min favoritartist när det kommer till video game music har gjort en låthyllning till Borderlands. Det kanske kan vara något? Personligen tycker jag att det har liknande stuk som det du efterfrågar. 🙂

https://www.youtube.com/watch?v=81aQuoM_Y90

Dock borde du kontakta honom och be om tillstånd om du planerar att använda låten i en video. 🙂

Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺

"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot