Gotham City Impostors
Hej! Jag vet att det här är ett rätt okänt spel men tänkte att det var värt att försöka ändå. Jag har spelat GCI från och till sen det kom ut som ett betalspel under 2012 på Steam, sen blev det gratis. Just nu är jag inne i en sån där period där jag sitter och spelar spelet igen, det tråkiga är att knappt några av mina vänner på Steam kör spelet.
Så jag undrar helt enkelt om det finns några här som gör det. Eller som kanske kan vara villiga att försöka? Det är ju gratis… Jag tycker att det är ett roligt FPS spel, det är inte riktigt som alla andra. Unikt.
Om du känner dig intresserad utav att spela ihop med mig så är det bara att adda Lyysa på Steam, leta efter någon som står som ~L~ det borde vara jag.
Zimplet som är Medarbetare här inne spelar GCI 🙂 Jag hade gärna spelat men det finns inte till Mac. 😕Gillar dock spelet!
Däremot har jag märkt att det är väldigt många som kör med hacks nu för tiden, vilket är väldigt tråkigt. Känns sjukt tråkigt att folk inte kan spela ärligt..
Jag kikar när Zimplet sitter och spelar så jag är insatt i spelet ändå! 🙂
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Visste faktiskt inte att det inte finns till Mac, antagligen för att jag inte använder de datorerna - men man lär ju sig något nytt varje dag.
En av sakerna jag gillar med just GCI är att det är väldigt ovanligt att folk hackar där, det finns ju liksom ingen riktigt anledning till det då olika gadgets eller mods kan ge en till exempel möjligheten att se folk igenom väggar. Det jag har märkt dock är att vissa verkar fuska vad det gäller deras level, om man går in på såna som står som level 1000 så kan deras timantal ibland inte riktigt stämma ihop med något som anses lämpligt för max leveln - då de oftast inte ens har mer timmar än mig själv och jag är level 244 just nu tror jag och har spelat en hel del timmar.
Tycker det bara är tråkigt när folk ska fuska i spel, varför spelar man om man ändå inte tänker vara ärlig? 🤔 Jag kan tycka att själva meningen med spelet försvinner om man ska hålla på att fuska sig fram.
Jo det håller jag med om. Har aldrig riktigt sett det roliga i det hela, visserligen viner man ju men det är ju inte för att man var duktig.
#4 Nej men precis, visst du kanske får sjukt bra K/D, bra stats eller liknande. Men att vinna sånt genom att fuska betyder ju inte att spelaren är bra. 😐