Fallout 4
Hypen var stor, trodde jag skulle få mitt första Fallout spel idag, jag har förhandsbokat det för över en månad sedan. Jag kommer hem, men brevlådan är tom? Jag går direkt in och kontakar spelbutiken.se's support, de säger att de skickade i Fredags och att posten förmodligen bara är sen. Jag går in på deras facebook sida och ser att nästan alla INTE har fått det idag.
Ingen kompensation heller, inte ens en ursäkt! De bara låtsas som att det regnar och skyller på posten! Varför kan de inte skicka i tid för? Detta har även hänt när Black Ops 3 släpptes.
Riktigt tråkigt att ingen fått det av dem idag, ett sånt stort företag som spelbutiken borde kunna leverera i tid tycker man, det står på deras hemsida att de skickar i god tid tills leveransdagen.
Kolla recensionerna på spelet bara!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Vad surt! Har också sett flera som beställt Fallout 4 från Spelbutiken.se men inte fått det. Förhandsbokar man så vill man ju ha det den dagen det släpps. Jag har tidigare bra erfarenheter av spelbutiken så det är konstigt att det blev såhär, men har fört mig att jag har läst en del dåligt om dem också. Hoppas ni alla får spelet och att spelbutiken tar ansvar för det här!
Jag har inte köpt Fallout 4 än men ska nog göra det snart. Verkar hur grymt som helst. Någon annan som har köpt det? 🙂
Vad tycker ni?
Själv gillar jag det starkt, fast inte mer än Fallout 3.
Jag köpte på nätet och fick koden några dagar innan, så allt var nedladdat och klart när det släpptes, körde det direkt på natten när det låstes upp i Steam. :)
Tycker det är ett suveränt spel faktiskt, riktigt roligt och involverande. Tycker nog att det är bättre än trean, just för att det är mer utvecklat och kräver lite mer av användaren. Även om jag älskade trean så gillar jag verkligen crafting-systemet, att bygga vapen är roligare än jag trodde det skulle vara. Man känner sig lite fånig när man går och samlar skräp för att plocka isär det i komponenter, men det får man ta.
Kvackyou.se | Imsoevil.com | @davbjo | OmVardagsmat | Viktoperation
"A wise man can learn more from a foolish question than a fool can learn from a wise answer." - Bruce Lee
TS, satt inne på deras sida också och läste hur folket rasade över det som hände.
Men hur gick det efteråt, kom det någon ursäkt från Spelbutiken efteråt? Eller har dom bara rullat tummarna och låtsas att inget hände? 🤔
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Nope, ingen ursäkt. De raderade folks kommentarer och skyller på posten!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

#5 Vilken dålig stil. Då är det stor risk att folk inte kommer förboka spel från dem i framtiden. Jag lär inte göra det i alla fall. Förbokar man ett spel så vill man ju ha det på den dagen då det släpps.
#5 Fy fasen vad ruttet gjort av dom!
Jag kommer då inte förboka något spel hos dom i framtiden i alla fall.
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck