Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett12-hjälp-och-tips
Läst 1388 ggr
Jaxination
1

Julklapp till gamer? Heeelp!

Nu börjar ju julen närma sig igen. De är alltid lika svårt att hitta något till min datornörd till pojkvän. Han önskar sig inget, för då köper han de själv. Men något vill jag ändå ge. Förra året köpte jag presentkort på Steam, RP till lol och typ en musmatta + mugg + affisch med hans gamingcommunity's namn och sitt IGN. 

Så något tips vad jag kan hitta på i år? Han spelar rätt så många olika spel. Men de jag kan komma på är League of Legends, CS GO, Wildstar, Diablo 3, Starcraft, WOW osv. Mycket MMO spel i alla fall.

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

Lojs
0

Hmm, både jag och maken är gamers, våra favoritgrejer att ge varandra är nog kläder från jinx, bra kvalitet och snygga motiv (tar ett tag att få hem grejerna bara). Jag vet att jinx har läckra saker till både Diablo och WoW i alla fall. 
www.jinx.com
Vi spelar Alliance i WoW, så för nåt år sedan fick maken den här https://www.jinx.com/p/world_of_warcraft_alliance_crest_version_2_premium_tee.html

Men, men, det är ju om man gillar spelrelaterade kläder. Annars kanske om du nu är inne på presentkort, Steam är ju perfekt, men det fick han ju förra året. Jag tänker att kanske presentkort på typ netonnet eller vilken datorbutik han nu gillar, för det mesta har man väl nån del på datorn som börjar bli dags att byta. ;)

"If someone ever says "-You don't need more aquariums." Stop talking to them, you don't need that kind of negativity in your life." ;)
Medis på akvariefisk.

[Udoon]
0

Presentkort till Steam är ju aldrig fel egentligen😃 Någon snygg samlarfigur eller nåt  från något av spelen han gillar kanske?

Jaxination
0

Ja, presentkort på Steam är ju riktigt bra egentligen! Men skulle vilja ha något mer! Han fick en tröja med WOW motiv för ett tag sedan. Men jag funderade på en supportertröja. Han hejar på Origen i LCS, så de fanns tröjor där man kunde trycka sitt IGN. Dock kostade detta €44.

/ Hanna Andersson
Värd för Jack Russell Terrier
 / Medarbetare på Terrier
| www.JAXINATION.se |

felle-j
0

Jag har köpt småprylar tidigare. T.ex. till min lillebror som älskar Minecraft så har jag köpt en minecraftkeps och ett minecraftsmycke. Även ett minecraftsvärd skulle jag kunna köpa. Det uppskattas verkligen.

Eller någon upplevelse kanske? Spelrelaterad eller ej. Att ni båda åker till Dreamhack i sommar skulle ju kunna vara något. Kan tänka mig att det är riktigt kul att göra tillsammans.