Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettpc
Läst 563 ggr
Zyperior
0

Star Wars Battlefront open beta

Star Wars Battlefront open beta finns nu på Origins för nerladdning. Kan starkt rekommendera den. Verkar väldigt lovande.

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

felle-j
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Verkar kul men kommer nog inte köra betan. Kanske köper spelet när det släpps men jag är tveksam till det.  Men får se hur det blir. Mycket kan ju hända under tiden tills spelet släpps. 🙂

WarMinerTool
0

Läste att det inte kommer att finnas en campaign, kommer man kunna köra typ en campaign/uppdrag online med kompisar?

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Cireea
0

TS, varför rekommenderar du spelet? Vad är det som känns lovande? 

Skulle gärna vilja ha lite utvecklade svar, vad är de som är bra med spelet? Varför skulle man vilja köpa det där istället för något annat? 🙂

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Zyperior
0

#3 Star Wars. Thats Why. =) Nejdå. En lite mer utförligare rekommendation; Gillar man de gamla Battlefront-spelen och Battlefield så är detta ett bra spel. Betan är väldigt buggfri vilket talar gott för den officiella releasen. Walker Assault som ingår i betan är en bra karta att få bra kläm på spelet. Man spelar 20vs20. Rebellerna ska aktivera och skydda Uplinks för att kalla in Y-wing bombare för att slå ut Walkers (AT-AT) sköldar så att marjtruppernas vapen biter på dem. Imperiet ska hindra dem från att aktivera dessa Uplinks tills AT-AT:arna når sitt mål. Under matchens gång hittar man powerups utspridda så man kan få möjlighet att köra en AT-ST, AT-AT, kalla in en orbital strike eller kontrollera Darth Vader med mera. Snygg grafik (såklart när DICE gjort spelet). Grym Star Wars känsla. Lasrarna går ju inte lika fort som kulor och gör det svårare att träffa. Det finns mycket potential i spelet. Hoppas utvecklarna lyssnar på spelarna för då tror jag det kan bli väldigt bra. Det enda jag saknar nu och hoppas på i fullverisionen är större och mer episka slagfält som tillåter fler spelare. En sak som är lite synd också är att alla fordon spawnas av man hittar en powerup och aktiverar den. Det hade varit mer önskvärt att fordonen hade sina spawnpoints och stod där up for grabs.

Cireea
0

#4 Tack

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

Gurky
1

Kan säga att efter att ha testat betan kommer jag definitivt inte att skaffa spelet. 

Ni vet när folk pratade om att Hardline kändes som en re-skin/mod till BF4? Battlefront är som en nerdummad, extremt avskalad variant som känns som en DLC. Det enda positiva jag kan säga om spelet är att är rätt snyggt.

Zyperior
0

För mig är det väldigt svårt att avgöra från det som erbjöds i Betan. Kan hålla med att det kändes kalt och tomt. Men en fullverision har potential. Jag är imponerad av att det va så buggfritt. De flesta större titlar som släpps nu för tiden är ju näst intill ospelbara på grund av just buggar över allt. GTA, Batman, Assassins Creed för att nämna några. Bara hoppas att det håller vid releasen också.

Gurky
0

#7 Fast det är sånt som är bekräftat inte kommer att komma med ens i fullversionen. Tex här kan man läsa lite om det http://ps4daily.com/2015/04/star-wars-battlefronts-features-compared-to-battlefront-2/ 😉