Tips på spel
Skulle gärna vilja ha lite tips på spel. Min xbox 360 dog för ett tag sedan så de få spel jag spelat där går inte längre och har inte råd att laga. Min dator är rätt dålig så det är svårt att hitta spel. Min dator har
AMD Athlon II X2 215 dual core
NVIDIA GeForce G210 512 MB
6 GB RAM
Så spelen måste gå att spela på den. De spel jag gillat tidigare men som jag har tröttnat på är oblivion (xbox, har inte tröttnat men xboxen dog), rune factory och harvest moon (ds), pokemon. The sims 2, zoo tycoon. Rune scape gillade jag för många år sedan.
Så om någon lyckas hitta spel som kan passa mig (och min dator) så vore jag glad. :) Helst får de gärna vara gratis :P.
Japp det har jag.
Ingen? :(

Svårt att veta vad för spel du kan köra, men jag tror inte att du kan spela särskilt många spel. Inte på hög grafik i alla fall. På den här hemsidan så kan du kolla om din dator klarar av ett visst spel så leta upp ett spel som verkar intressant och sök på det på sajten och testa.
Åh men jag behöver tips på spel. Vet inga som är roliga.
Det är så svårt att veta tycker jag, har inte heller plats att ladda ner en massa och testa hejvilt, så tar gärna emot tips på kul spel som min dator kan orka med.

War Thunder kanske om du gillar sådana spel?
Gillade oblivion jättemycket, skyrim fastnade jag inte lika mycket för. Runsecape var också ett spel jag gillade och runefactory är himla mysigt. Det är lite sådana typer av spel jag gillar, att det är lite fritt och man kan göra olika, bygga saker (Ej mincraft, det gillade jag inte), odla, slåss lite, en blanding.

S.T.A.L.K.E.R. kanske? Ingen aning vad för spel som skulle kunna passa dig.
Finns det inget liknande runescape som min dator kan palla? Har testat runes of magic men fastnade inte för det, det laggade också. Eller något som liknar runefactory fast till datorn?

Ingen aning faktiskt. Har bara spelat Runescape men inget liknande. Kanske du kan hitta några bra tips på YouTube?
Nån annan kanske vet?
spore är ett kul spel (kostar en slant men finns på steam)
exakt zyperio
Tack, ska kolla. Tips gärna om kul gratisspel, har en väldigt begränad budget (typ 0)