Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett: pc
Läst 894 ggr
Valkyrija
0

Hjälp att hitta nya spel ?

Jag letar efter lite nya spel så jag nästan spelat sönder de jag håller på med nu haha.. Det jag lirar nu är Skyrim, CS:GO, Hearthstone och the Sims så ni kanske får en liten uppfattning om vad jag tycker om haha. Dota 2 och LoL har jag kört men inte fastnat så mycket för 😃

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

[Torpedtass]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Nosgoth 😎👍

[KEEL]
0

Om du gillar Hearthstone så tycker jag du borde kollar inte Magic The Gathering. Så kul att spela på nätet mot andra, via Cockatrice. Finns även olika ställen man kan där man kan gå och spela det med andra personer. 

Annars om du vill ha ett spel lite som The Sims så kan jag rekomendera City Skylines. 

Om du vill ha något i stil med Skyrim så kommer ju The Witcher 3 ut snart.

Valkyrija
0

Åh tack för tipset ! Det ska jag kika in 😂❤️

🌺 - Travhästen söker medisar! - BlommaSajtvärd för Nyhedendom, Stenar, Socialt stöd och Travhästen.
**Medis på Huskatter och Råttor

Aleya
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Du kanske borde testa dont starve?

BlommaStjärnorMemento moriStjärnorBlomma

Medarbetare för Julen

Zyperior
0

Mer som Skyrim är ju Dragon Age Inquisition.

Vill du testa nya Spelgenrer från dem du redan skrivit kan jag starkt rekommendera;
Splintercell: Blacklist (sneak em up, special ops)
Assassins Creed: Black Flag (beat em up, parkour, pirater)
Batman: Arkham-serien (beat em up, sneak em up)

Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

felle-j
0

The Witcher 3 kanske är något! Gillar du FPS-spel så är Battlefield kul. Kollar man runt på Steam så kan man lätt stöta på något intressant spel. På YouTube finns det en som kallar sig Valpskott och han har en serie som heter "Let's Try" och där spelar han ett nytt spel i varje avsnitt.

Yellow12
2

GTA 5 är ett väldigt roligt spel som kan spelas båda själv och är mycket roligare med vänner, där du kan göra uppdrag och köra race, råna banker och affärer, spara pengar, köpa bilar, kläder, stridsplan, pansarvagn, allt möjligt. Har spelat sen 06 2014 och har inte ångrat att jag köpt spelet en gång. Väldigt bra grafik och dessutom 😂

[niklaeri02]
0

Ett gammalt klassiskt spel är Age of Mythology. Det har kommit ut en ny version med lite uppdaterad grafik som att spela under natten. (finns på Steam)

WarMinerTool
1

Age of Empires, ett roligt strategispel

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!