Vilken gamingmus??
Jag ska köpa en gamingmus i present och han önskar en trådlös mus, samma eller liknande storlek som den har har nu samt gärna 5-6 knappar…
Just nu har han en A4Theck Oscar Laser Gaming Mouse XL-750
Min budget är tämligen smal så under 500 hade varit optimalt, kan någon tipsa om någon mus? :s

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.
Blir nog pilligt att få en vettig gamingmus för under 500-lappen. Se om du kan gå ihop med någon annan och köpa en lite fetare. Själv har jag Logitech G700. Den är väldigt praktisk då den är både trådlös och inte. Man kopplar in sladden när man behöver ladda den och kopplar ur sladden om man tycker den är i vägen.
Kostar dock 900kr. Jag fick min för 600 då det va ett visningsexemplar.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
Det är nästan så jag skulle råda dig att köpa något annat till honom. Nog för att det är tanken som räknas, men jag skulle inte vilja att någon annan köper en mus till mig. Det är ju ganska personligt vad som känns rätt.
Jo det vet jag men han önskade sig bara en sådan och "litar på mitt val" så well…
Hittade en rysk recension av den musen du länkar till #4. Det verkar lite som att man får vad man betalar för enligt personen som skrev den. Man ska inte räkna med bra grejer när priset är så lågt. Som sagt, riktigt svårt att hitta något bra under 500-lappen.
Okej, tack