Vad gör du när...
Vad gör du när du vill spela, men alla spel du äger är plötsligt tråkiga och du spelar inte mer än 5 minuter. Vad gör du i ett sånt läge? :P
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
#1. Om du inte har pengar då? :o
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Jag brukar gå och lägga mig! Om det är rätt tid för det men oftast är det sent när jag vill spela men samtidigt inte känner för det. Eller så hittar jag på något annat, kanske tittar på TV. Går ju alltid att tvinga sig till att spela spelet till det blir kul. 😉
#2 Det har visserligen aldrig inträffat, men om det skulle vara riktigt illa ställt hade jag nog sett på en tv-serie istället. Jag har ingen ro till att spela ett spel som jag inte är på humör för egentligen.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Jag brukar ta en paus om det händer :P Titta på serier osv ett tag tills jag känner glöden ingen :) Igen ide att tvinga sig om man inte känner för det helt enkelt.
Sen så kollar jag som andra också nya spel eventuellt :) Eller så börjar jag läsa om spel som ska komma som jag vill köpa och förbereder mig.