Battlefield
Tjena, tänkte skapa en tråd för FPS-spelserien BattleField, som många(inklusive mig själv) verkligen gillar. Vad går de ut på? Well, kolla bara namnet, slagfält! Enorma slagfält, många spelare i enorma multiplayermatcher, samarbete som krav för att överleva, fordon, flygplan och så vidare, riktigt välgjort! Serien började med spelet BattleField 1942 som utspelar sig under andra världskriget, såsom namnet antyder. Det senaste i serien är BattleField 4 och på väg har vi BattleField Hardline. Själv äger jag och har kört Vietnam, tvåan, trean. Trean har jag börjat köra mer nyligen, fint spel, sannerligen! DICE har dessutom tagit över produktionen för Star Wars Battlefront-serien och ska snart släppa den tredje titeln i serien.
Ser framemot battlefront 3! :) Älskade battlefront 2
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Ja asså Battlefront kommer bli årets spel för mig utan tvekan.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Battlefield-spelen hört till mina favoritspel! Sedan jag köpte Battlefield Bad Company 2 så har jag spelat flera hundra timmar olika Battlefield-spel. Både BFBC2 (inkl. Vietnamn), BF3 och BF4. Kanske även köper Hardline när det släpps.
Kan inte säga vilket spel jag gillar mest då alla har sina för- och nackdelar. Mest spelar jag nu BF4 men spelar ibland Bac Company 2 då det är ett så härligt spel!
Battlefront ser jag framemot! Hade väldigt kul när jag spelade Battlefront 2 som barn.