Humble Bundle
Är det bara jag eller har spelutbudet i dessa "bundles" varit uselt hur länge som helst? Tycker de ska slopa alla dessa teman de har. Bättre att nå ut till flera med en blandad kompott än att fåtalet ska få massa spel de gillar. Kan man tycka…
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.

Jag håller med. Var väldigt länge sedan dom hade en bundle som hade något intressant. Det kan väl inte vara så många som köper dessa tråkiga bundles? Förr när det var flera intressanta spel så var det ju många som köpte.
Precis. Det behöver ju inte vara några asbra titlar heller för den delen med tanke på hur billigt det är. Ändå har man känt att det inte varit värt på väldigt länge. Säger ganska mycket om vilken kvalité det är nu.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
tycker inte det är nåt större fel på humble bundle, men senaste veckorna har det ju varit lite sådär och ganska ointressanta spel för min del.
Humble Bundle har varit katastrofalt usla i ett bra tag nu jämfört med hur de var för exempelvis ett år sedan. Dåliga spel, massor av tråkiga pay-walls och annat trams som inte känns det minsta ödmjukt.
BundleStars har däremot stigit i graderna och har släppt en hel del fantastiska och mycket prisvärda bundles på sistone – utan vare sig "köp grisen i säcken"-gimmickar eller arbiträra pay-walls.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six