Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 635 ggr
xEmmsix
2015-01-16 13:55
0

Vilken Xbox?

Visste inte riktigt vart jag skulle lägga upp dethär inlägget, så jag kanske la upp det på fel 'sajt' men men…😃 

Iallafall   

Hej! Har blivit jätte sugen på att köpa en Xbox, men vilken ska jag köpa? One? 360? Slim? Kan ingenting om detdär så jag frågar er erfarna xD 

Hur många Gb ska man ha? Det står ju typ t ex. Xbox 360 - 320 Gb, och ibland står det 4 Gb men det låter ju lite lite. Menar dom Gb som i Gigabyte, eller står det för något annat?

Kan man köpa en begagnad eller är det bättre att köpa ny?

Förlåt för rörigt inlägg men har noll koll på detdär :P

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

Fridaaaa
2015-01-16 14:10
1

Vi har Xbox One och hade 360 innan, slimad tror jag den var.
Gillar helt klart one 🙂

Köper du begagnad är det bra om det finns garanti kvar ifall något går sönder

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

WarMinerTool
2015-01-16 14:51
2

Xbox 360 är det "gamla" xboxet och Xbox One är det senaste. Om du ska köpa ett 360 borde du välja 250/320gb versionen eftersom du minnet ändå tar slut om du väljer 4gb. Om du vill ha bättre grafik m.m välj Xbox One, de kommer också förmodligen om något år att sluta göra spel på Xbox 360. 

Slim: Samma sak fast en mer slimmad design, plus inbyggt trådlöst nätverk

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

xEmmsix
2015-01-17 12:03
0

Ahaaa okej tack🙂

Don't cry, just say 'Fuck you' and SMILE!GladSkrattarGapskrattar

catcult
2015-01-19 01:45
2

Satsa på en Xbox One, helst den som har 1 tb hårddisk. Spelen slukar större plats än man tror. Jag kan personligen inte se någon vettig anledning till att snåla och köpa en 360, då det som tidigare skrivits är en döende konsol.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six