Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 4845 ggr
zezagena
0

Begagnat spel Sims, om-installera?

Köpt ett beg spel- Sims 4 som av säljaren använts en gång. Trodde det skulle funka då jag ej haj på spel/datorer alls.. Engånskoden är ju förstås redan använd, finns nån lösning på problemet el ä det bara slänga spelet..? Frågat säljaren om hon kan ge inloggn uppgifter till kontot där hon installerat spelet men hon ej intress svara..

catcult
6

Skriv till Origins support och förklara läget: http://help.ea.com/se/contact-us/new/?product=origin

De är oerhört tillmötesgående i sådana här ärenden och kommer ge dig en ny nyckel. 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

zezagena
0

Gör så påstört, håll tummarna :)

fast går inte att mejla/kontakta dem.. (?)

catcult
2

#2 Du har säkert redan löst det vid det här laget, men om du följer länken som jag gav dig ska du välja PC eller MAC, klicka på nästa, sedan väljer du ämnet "Koder" och beskriver ditt problem, klickar på nästa och anger din e-mail adress som är knutet till ditt Origin konto, ditt lösenord och sedan loggar du in och klickar på nästa igen. Har du inget Origin-konto skapar du ett sådant innan du utför dessa steg. 🙂

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

zezagena
3

Nu har jag kontaktat dem, gick in på dotterns konto ( hennes spel oxå ), o har även fått svar av säljaren precis som jag köpte spelet av så på nåt sätt löser det sig. Tack catcult för din hjälp o tid 🙂