Fyndat på mellandagsrean?
Vad har ni fyndat på mellandagsreorna och slängt julklappspengarna på (spelrelaterade saker alltså)?
Själv köpte jag en Xbox One CoD: Advanced Warfare Edition med 1 tb hårddisk och två spel (CoD: AW med några DLC och Destiny) för 3999 kr från Gamestop. Tycker egentligen att det är en bedrövlig butik (dock inte lika illa som Game), men det priset var för bra för att kunna motstå. Köpte också Murdered: Soul Suspect för 300 spänn (halva priset) och kunde inte heller motstå alla Telltale-spelen (TWD season 1&2, Wolf Among Us, Tales from the Borderlands och GoT) från Xbox Live för halva priset (600 kr) trots att jag redan äger alla utom GoT till PC. 🤫
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Nä, var lite dålig rea på spel, men jag hittade några bra annonser på blocket m.m, tex: Donkey Kong Country 3, Super Mario Bros., BF4, AW och några PS2 spel. 😃
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
#1 Håller med om att det har varit dålig spelrea överlag i mellandagarna. Steamrean har inte heller impat på mig i år. Men min plånbok är desto mer tacksam. 😉
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Har inte köpt ett enda spel under mellandagsrean. Inget spel som jag är särskilt sugen på att köpa heller, och det är väl min plånbok tacksam över. 😃
Köpte Borderlands the Pre-sequel idag! Halva priset på Steam <3