Bra headset tips?
Hej! Har funderat på att köpa ett nytt headset till min pojkvän nu till julen! Har ni något att rekommendera? Det ska va bekvämt att ha på sig och självklart va bra ljud + inte läcka (så jag slipper höra) ;) Vet inte om det har någon betydelse men det är cs han spelar. Priset vara mellan 500-1000 kr :) skicka gärna med en länk!
Jag hade ett sånt siberia v2 som jag tyckte va bra, de e väl ganska vanligt också.
Men mitt gick sönder, jag tror jag drog ut micken för hårt.
Sen vet jag inte om de är så bra, jag har kanske inte så höga krav, men de e hyfsat snyggt också ^^
SteelSeries Siberia V2 utvecklad för gamers av gamers med höga betyg
http://www.elgiganten.se/search?SearchTerm=siberia+v2&search=&searchResultTab=
Jag har såna använder inte dom så mycket längre då spel intresset börjar avta ^^ jag är ändå jättenöjd med dom
Jag tycker att både ljud och mick är bra på dem.
Och de finns skitsnygga färger så du har chansen å välja hans favoritfärg :D

Ett väldigt bra headset som många tycker om är Qpad QH-90. Det är bara att kolla omdömena där så ser du.
Siberia V2 är väl helt okej. Bra pris och så men det känns som om det går sönder lätt. Jag är inte särskilt förtjust i det. Just nu har jag en Razer Kraken. Ett skönt headset med bra ljud, men micken är usel så den använder jag inte.
Går sönder lätt? Va försiktig med grejerna hörru :D det är ju ett headset o ingen rockring elr nått ^^

#5 Det är lätt att vara oförsiktig med grejerna när man sitter oc h spelar. 😉 Och sen slits ju saker med tiden bara man använder dom.

jag kör med Rzer Kraken och är supernöjd efter att jag innan använt Sibria V2 men haft mkt problem med dom
http://www.netonnet.se/art/dator/gaming/gamingheadset/razer-krakenprogamingheadset-gr/184298.5627/
You can't spell Bitchy without Itchy
Mina siberia V2 gick sönder efter ett halvår, dock så fick jag de reparerade :) Annars så är det ett jättebra headset! :D
"Don't wake me up I'm winning wars inside my head"
Siberia v2 går sönder ganska fort, ska själv införskaffa mig ett par sånna men vill man ha något bättre (ljud är ganska viktigt i CS) så skulle jag rekommendera PRISM i den prisklassen.
Sen har corsair lurar, lite dyrare dock men bättre kvalité (min pojkvän har ett par corsair).
http://www.teknikmagasinet.se/produkter/dator-o-tv-spel/headsets/gaming/corsair-gaming-1500
Ricinolja 3/vecka sedan 24/12 - 2011.
www.elinvikstrom.blogg.se
Jag har razer kraken neon pro. Supernöjd! :D
Jag har Razer Kraken Pro just nu, väldigt bra, det enda dåliga är att dem är väldigt små så jag får ont runt öronen efter lång användning. Därför brukar jag ha en huvtröja och ta på mig huvan och ha headsetet utanpå… :P
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Hm. Ingen som rekommenderat Logitech G35. Har haft dem i 3 år. 7.1 ljud och klockren brusreducering. Micen automutar när man fäller upp den eller så mutar man med en knapp på sidan. Röd lampa längst ut på micen indikerar om mute är på eller av. Väldigt bra vaddering, får med 2-3 olika kuddar till huvudbågen.
Avstängd från Feminism iFokus. Rätt nöjd med det.
Att kraken är små och du får ont?! :o Hur stort huvud har du? Hahaha jag tycker dom är supersköna. Känns som man har kuddar på öronen :D