Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 1110 ggr
felle-j
0

Veckans kluring v.35

Från och med nu kommer vi göra en Kluring varje måndag. Kan ni få alla rätt utan att kolla upp svaren? 😉

LosGinos
0

3/5…

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

Emo
1

1 rätt på 5 gissningar. 😃

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

catcult
1

#2 Lika imponerande som mitt resultat! 😃 Fick också 1/5, frågorna tillhörde inte "min" genre denna gången.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

Cireea
1

1/5

"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck

WarMinerTool
0

5/5 :D

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

AzazeL
0

3/5, men kunde inte bestämma mig mellan mario och tetris, vilket jag egentilgen borde ha svarat rätt på 🤔😃

felle-j
0

#5 Inte dåligt. Du är hittils den enda som har fått alla rätt. Grattis! 😃

Vilken fråga tycker ni var svårast?

catcult
0

#7 Fråga 3, jag tänkte först välja rätt alternativ men ändrade mig i sista sekunden till något annat (ett spel jag aldrig hört talas om). Bilspel som bilspel tänkte jag ungefär, en lastbil är ju i princip en stor bil? 😉 Skulle aldrig fixa frågan om vem som gjort musiken till Minecraft heller, då jag är en av de udda som inte bryr sig om musik särskilt mycket överhuvudtaget och således har noll koll.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

felle-j
0

#8 Aha, haha var meningen att den skulle vara lite extra klurig. Alla spel förutom ETS2 är spel med snabba bilar. I ETS2 är det bara långsamma lastbilar. 😉

catcult
0

#9 Haha, jo, jag fattar logiken och valde som sagt rätt först, men tänkte att det kanske var en kuggfråga och att spelet jag aldrig hört talas om kanske inte ens existerade. Klassisk "overthinking" från min sida! 😃

TicTac
2

3/5… inte för att jag visste svaret på en endaste fråga, utan för att jag hade tur med gissningen. Kanske ska köpa mig en lott också? 😉

You'll never walk alone

Silent_Hill
0

Haha, inte ett rätt 😂 Men så var det också bara rena (och dåliga) gissningar 😉

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

luckiestboy
0

2/5 :(

Hellu