Vilket spel ser du fram emot?
Som vanligt så kommer det ju alltid en hel drös med spel, men vilket ser du fram emot?
Själv ser jag fram emot NHL 15 (eftersom jag är en riktig hockeynörd)! :D
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jag väntar på Top Spin 5 och hoppas den kommer till PS3
#1. Nejmen, spelar du också Leffe? 😃
Ja lite på PS3. Gillar top spin 4 har NHL och Fifa av äldre modell. Nya vill jag inte köpa för i NHL är inte Timrå med och i FIFa är inte GIF Sundsvall med. Jag väntar tills dessa lag är tillbaka i finrummet
#3. Ändå kul att höra att du spelar 😃
Ja på vintern sitter jag mest inne. Svårt med elrullstolen då Solna inte ens hört talas om ordet snöröjning
The Witcher 3 - Wild hunt 😃
#6. The Witcher 2 sög anus! Så tänker inte skaffa mig 3:an :P
Super Smash Brothers på Wii U & 3DS! Även The Last of Us på PS4, måste först bara skaffa ett PS4, det lär ju ta ett tag..😉
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
#8. The Last of Us, tror grafiken kommer vara vassare på ps4 eller? ;)
#9 Haha! Ja, jag hoppas det!😃
#10. Tror inte det kommer vara någon märkbar skillnad! 😛
#11 Vi får se! :p
Har inte ett PS3, men jag har spelat The Last of Us många gånger hos mina kompisar. Tänker inte köpa ett PS3 då jag har ett Xbox 360. Så jag köper det till PS4, som jag förmodligen kommer att köpa.^^
Har 360, ps3, gamecube osv :P
assassin's creed unity och rise of the Tomb Raider :D funderar också på att skaffa the last of us till ps4 när jag köper det, även att jag redan spelat det till ps3 c:
#13 Gamecube? Finns ju bra många bra spel till den! Double Dash, Wind Waker, Sunshine & Mario Party m.m. :)
Jag har de flesta Zelda spelen till GC, enbart därför jag har det :P

Ser framemot väldigt många spel, mest spel som verkade intressanta på E3.
Det är bland annat:
Pokémon Omega Ruby och Alpha Sapphire (Ska köpa mig ett 3DS då också), Star Wars Battlefron (även om det är långt kvar), GTA V till PC, Uncharted 4 och Rainbow Six Siege. Rekommederar er att titta på trailern till Rainbow Six Siege. Tycker att det verkar sjukt kul om det kommer vara så som det är i trailern.
Minns ett spel, rätt gammalt nu dock, men det var något S.W.A.T spel.. Man var en insatsstyrka och skulle gripa bovar utifrån olika scenarion.. Någon som vet vilket spel jag snackar om?
#17 Star Wars Battlefront 3? Kommer det att släppas? :o
Assassins creed Unity tills jag kollade på ubisofts konferens på E3. Saknar mycket av den 'nutida' storyn och storyn i det dåtida läget också för den delen då AC4 i min mening helt slaktade den delen av spelet.
Det jag ser fram emot absolut mest är utan tvekan The Division. Utöver det finns ju även The Witcher 3, Dragon Age 3, Final Fantasy XV, Metal Gear Solid V: The Phantom Pain och The Evil Within.. Finns nog fler men dom jag kommer på nu :)
#20 håller med lite, gillade verkligen delarna med Desmond i brotherhood och ac3.. den nutida storyn i black flag tycker jag bara var onödig att ta med.

#19 Ja, Dice har ju en grupp som jobbar på det. Ska bli väldigt intressant att se.
The Division ser jag också framemot.
#22 hatade verkligen Edward genom hela spelet xD han var ju inget annant än en pengakåt pirat som hade 0 intresse för varken assassin's eller templars… Bara deras pengar ._.
#23 Haha! Wow! Älskade Battlefront 2! Hade det på PS2 och köpte det för någon månad sedan på Steam på rea! Fast dom har stängt av online på det nu, så jag får väl vänta på 3an! :p
J g väntar på Call of Duty Advanced wWrfare som ska komma i höst. Har alla men tyckte det senaste Ghost va en riktig flopp.
Ser mycket fram emot Witcher 3, Dragon Age: Inquisition och även The Sims 4. Det nya Super Smash Bros ser också väldigt trevligt ut!
Jag ser fram emot att få spela ett Roller coaster-spel på min PS3:a i 3D
Hoppas jag hinner med det .
Om jag fick en film med liknande upplevelse, så skulle jag bli så glad.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
The Escapists ser väldigt kul ut, det ser jag fram emot!
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Kan knappt vänta på att Dragon Age: Inquisition kommer ut. Älskade Origins men gillade inte DA:2 särskilt mycket alls. Har följt DA:I dock och det verkar väldigt lovande!
Annars så verkarTelltale Games ganska awesome, Game of Thrones och Tales from the Borderlands.
Killing Floor 2 :) har sett en streamer köra Killing Floor (1) och de verka kul de e typ som l4d och de har ja spelat
måste tillägga inFAMOUS: first light också :3 köpte second son när jag köpte ps4 och älskar det! jag tyckte om Fetch mycket i second son så hon kommer bli awesome i ett eget spel c:
Jag ser fram emot nya expansionen av World of Warcraft, samt att det skulle vara kul att se om Square Enix lyckas göra Final Fantasy XV ännu sämre än XIII :)
Hey, I just met you,
And this is crazy,
But here's my number,
So call me, maybe!
Äntligen köpt mig ett Xbox One så nu ser jag fram emot en konsoll också :D
#35 Hahaha, när kommer den?
Jag har gett upp hoppet lite gran anående nya spel. Men det jag hoppas på ska bli bra är nya Zelda, men det jag sett än så länge pekar på motsatsen.
Det jag ser fram emot mest just nu är nog Pokemon Omega Ruby/Alpha Sapphire och nästa Legend of Zelda.
Nya Zeldat verkar kefft :(
#39 Ja striderna verkar helt åt…men gillar hur världen ser ut. Verkar bli ett HnS aka ett slag så spöar du hundra fiender i ett hav av några tusen typ.
Jag ser verkligen fram emot The Division Och Tales from the Borderland.
Och självklart även The legend of Zelda 🥳🍸
OT: Ni syftar på två helt olika spel i Zelda diskussionen, Hyrule warriors och The Legend of zelda Wii u är inte samma spel. men håller med om att hyrule warriors verkar vara skit🤔 Men det är i mina ögon bara ett modd till Dynasty warriors 8.
#41 Skönt att veta! Jag fick av någon anledning för mig att dom fick hjärnsläpp med sitt "göra om Zelda helt och hållet" och bytte inriktigt från E3 trailern till DW8-stilen.
The sims 4 till PC men även Uncharted 4 till PS3 Dock har jag inte kommit igenom alla Uncharted ännu. Men tror inte jag har så många avsnitt kvar på tvåan :D
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Jag längtar till när Diablo 3 kommer till PS4.
Min Youtube-Kanal: TheBattlecruiser12
----------------------------------------------------------
Heter battlecruiser12 i de flesta spel jag spelar. 🦸♂️