Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett11-off-topic
Läst 1061 ggr
[EllenAlicia]
0

gaming mus

va är en OK gaming mus för ett bra pris?

Gurky
0

Vilka spel ska du ha den till?

[EllenAlicia]
0

mest fps tror ja

michelle_
3

Jag har en Steelseries Sensei Raw (rubberized?) Och är jättenöjd! Spelar nästan bara fps spel. Den passar för både höger- och vänsterhänta, eftersom den är likadant formad på båda sidorna. Rejäl sladd och har 4 knappar, 2 på varje sida som du kan binda som du vill. Hade Sensei innan denna, men gillar denna mer faktiskt. Lycka till 🙂
http://steelseries.com/products/mice/steelseries-sensei-raw

[EllenAlicia]
0

tack ^^

Hesat
0

Vanligtvis brukar jag titta på några recensioner och "bäst i test" samt "klämma, känna" lite för att se om den passar hand och grepp. 

Om du som jag har långa fingrar och använder musen i höger hand så skulle jag rekommendera Corsair Vengeance M65. Bra trigger för tummen, 8 knappar totalt. OK software för att ställa in profiler och macron.

Medarbetare - Halloween.ifokus

[EllenAlicia]
0

har rätt korta fingrar haha

Hesat
1

Då kan Corsairen vara lite fel eftersom snipe-knappen ligger lite långt fram på vänstersidan. Annars är det en riktigt bra fps-mus. Både Razor och Steel Series har ju mindre möss så de kanske passar dig bättre generellt. Skulle jag använda dem med mina tentakler till fingrar så skulle jag behöva använda claw-grip och vrida tummen ur led 😃.

Medarbetare - Halloween.ifokus

felle-j
0

När min förra mus gick sönder och jag var på jakt så tog jag bara en mus till ett bra pris som verkar bra. Det blev denna. Ett mycket bra val blev det för jag älskar musen. Den passar väldigt bra för mig och är enkel att använda. Den är ganska stor så den passar kanske inte lika bra för dom som har lite mindre händer.