Headset
Gokväll.
Idag gav mitt Siberia v2 upp. Ljudet i höger öra slutade fungera.
Så nu måste jag fixa ett nytt headset.
Men har ingen aning om vilket. Några tips?
Det måste vara en bra ganska mic, eller iaf ingen som brusar eller har låg känslighet, headsetet ska helst fungera på både PC & xbox 360.
Helst runt 500-lappen.
Tips?:)
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
På Inet.se kanske finns nått bra? :)

Ett av de bästa, enligt många, som finns är Qpad QH-90. Jag har bara hört bra om den. Tyvärr lite över ditt önskade pris och funkar endast på PC tror jag.
Jag har Razer Kraken Pro och det ett bra headset. Micken är dock inte särskilt bra, och funkar också bara på PC.
Ett headset som fungerar på Xbox 360 också är Razer Carcharias. Den har även bra mick. Jag hade ett sådant headset ett kort tag men fungerade tyvärr inge bra. Det är ett USB headset för att det ska fungerar med Xbox 360 men det gjorde att det brusade som bara den. Är nog ändå bara min dator som det blev så med. Det blir också väldigt mycket sladdar med headset för Xbox vilket är dåligt tycker jag,
#2 Haha, ja, Microsoft har ju valt att göra så att man måste köpa massa tillbehör och skit istället för att bara koppla in det. :/
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Jag har också Razer kraken pro, men neon purple. för jag är så töntig och gillar rosa.. 😊 Men jag såg på webbhallen att siberia v2 i olika färger kostar bara för 590:-. Har haft siberia v1/2 i flera år, och det är ett av de bästa headset jag har haft, sitter så skönt på skallen så efter ett tag känner man inte av dem :P
Men Turtle beach har prisvärda headset,
http://www.webhallen.com/se-sv/datorer_och_tillbehor/139965-turtle_beach_ear_force_bravo_mw3_edition_wireless_headset
Detta har jag till min ps3 och det funkar än, fast min katt gillar att tugga på micken 😉