Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett11-off-topic
Läst 639 ggr
LosGinos
0

Varför just ert nick?

Varför heter ni just ert namn här på iFokus?  Vi värdar är erbjudna att byta nick till något mer personligt. Ex vårt vanliga namn. Blev nyfiken på hur ni valt ert nick.

Mitt nick är från den period i livet då jag höll på med musik, ända sen dess har de flesta fortsatt att kalla mig för LosGinos, så det hänger med överallt!

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

WarMinerTool
0

Vet inte ens hur jag kom på mitt, men skulle mer än gärna byta om jag kunde.

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

LosGinos
0

#1. Då får du nog tyvärr göra nytt konto! :P

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

WarMinerTool
0

#2 Haha, ja, funderade på det ett tag, men jag är för lat. Så jag kommer fortsätta med mitt nuvarande. 😃

Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Emo
0

Jag heter Emo. Namnet kommer från släkten i USA och används där även för de yngre.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

felle-j
0

Mitt smeknamn och första bokstaven i mitt efternamn.

Prickbarnet
0

det började med att jag var beroende av dom där hästarna i assassin's creed 3 som är prickiga och då blev jag beroende av prickar (vet inte varför o: ) och sen bara kom det upp i mitt hövve när jag ville ha ett nytt användarnamn :P

Silent_Hill
0

Jag valde mitt pga att jag älskar spelserien Silent Hill 🙂

MVH Silent_Hill
Sajtvärd på Vetenskap & Bröllop
Medarbetare på Wicca

[postmortum91]
1

Jag har använt det felstavade nicknamnet i 10 år. Jag ville ha ett coolt namn som 13 åring och frågade en vuxen vän till mig om något ord på latin. Namnet passar även efter det jag har fått gått igenom i dessa 10 år = Efter döden.

MichaelE
0

#1 Kontakta Niklas och fråga om du kan få byta nick.

Jag heter som jag heter pga att jag är Sajtvärd, dvs Michael är mitt riktiga namn. I övriga sammanhang heter jag Whiterocker eller Lunargoth.

michelle_
0

Mitt blev lite knas, skulle vara MrsUndertaker men taker kom inte med haha Va förtjust i wrestlern "the undertaker" när jag va runt 11, tyckte han va så ball. Sen har det hängt kvar, alldeles för länge. Men men vad gör man hahah