Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett11-off-topic
Läst 566 ggr
LosGinos
0

Hur firade du midsommar?

Ja, som rubriken låter.. Hur firade du midsommar? Kanske spelade du en massa Minecraft, eller dansade du runt midsommarstången? 

Jag, tillsammans med några kollegor åkte ut till Väjern och hade superparty i 4 dagar! Så, nu är man rätt mör och go! :P

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

michelle_
0

Låter underbart! 😃 Jag och min pojkvän åkte till Värmland med vänner och svärföräldrarna, hyrde en stuga vid vattnet, gick på teater och åt alldeles för mycket mat! Och sen kom man hem lagom till steams summer sale 😉

felle-j
0

Midsommaren spenderades i ett hus i Jämtland med familj och kompisar. Fiskade lite, åt god mat och så. Mycket trevligt men väldigt kallt också.

Emo
0

Vi var 4 generationer som firade i ett underbart växthus, där vi åt olika sillsorter, drack gott, åt potatis, som värden hade odlat och hade en trevlig kväll. Hoppas jag får korten som togs på oss 4 och på oss 7.

Värd på  Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973

Icewolf88
0

Var hemma, tillsammans med sambon och spelade spel och såg på filmer. Steam har ju även summer sale, så det blev köpt lite nytt spel där också :)

olaka
0

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

LosGinos
0

#5. Satan i min själ! Jag vill spela det spelet! Jag beodrar dig att komma hit med det :D

Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian

felle-j
1

#5 Verkar vara ett riktigt kul brädspel

olaka
0

Det var riktigt skoj faktiskt, Co-Op och ganska enkla regler men hyfsat utmanande…

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.