Ett spel resten av livet
Om du bara fick spela ett spel resten av livet, vilket skulle det vara och varför? 😃
Jag skulle nog säga Garrys Mod, dels för att det är mitt favoritspel och dels för att det är allt annat än enformigt, man kan göra nästan vad som helst och det finns så otroligt många spelmodes, har spelat i flera år och har inte tröttnat hittills så 😂
TITANFALL!
The Sims 3 så klart då spelet blir olika varje gång man spelar 😃

#4 Det skulle vara ett spel jag skulle kunna tänka mig att välja.
Skyrim skulle ligga bra till. Eller kanske ESO, men har inte kommit så långt än för att ha koll på't. Vore ju trevligt att slippa spela ensam resten av livet.
Måste det vara ett färdigt släppt spel? Annars Dwarf Fortress version 1.0 lätt. Lär ju inte va klart än på 20 år minst dock :P
titanfall elr minecraft

Är Titanfall såpass kul att ni skulle kunna spela det livet ut? Kanske måste prova det då. 😃
jaa ;D
#11 LÄTT! Det är ju under bart Så bra att man kan spela det resten av livet!
❤️Jaxbo

#13 Haha det låter bra det. 😃
Är lite osäker på vilken typ av spel som räknas 🤔
men jag säger ändå World of Warcraft (WoW) har spelat sen 2005 och har inga planer på att sluta och spela…..
varför är enkelt för det är en stoooor värld med massor att göra och att mer läggs till med tiden (expansioner) 🙂

#15 Alla spel räknas. 😉
Vilken svår fråga, skulle det vara singelplayer skulle nog det vara grim fandango, älskar det spelet så mycket även om det börjar bli för gammalt och krånglar på nya datorer.
Hade det varit multiplayer-spel hade jag nog valt mount and blade napoleonic wars, är helt underbart att spela mot bröderna med även om jag är totalt värdelös på det vilket gör att jag uppskattar det ännu mer när jag lyckas få några kills hehe 😃
SIMS elr mincraft för att det är do m enda spel jag har 🤮
Jag är inne på samma spår som #4. Det skulle utan tvekan bli Sims 3 för mig, om man får modda spelet dessutom. 😃
Det är det enda spel där jag kan växla mellan (någorlunda) realism, fantasy, skräck och sci-fi så snabbt och enkelt. Från att följa en ensamstående mamma som kämpar för att försörja sig själv och tre barn till att se Jeff the Killer och Slender Man slåss mot varandra i en mörk skog.
Vampyrer, varulvar som ylar mot månen, lysande enhörningar, resor till fjärran länder för att utforska gravkammare och pyramider, andar i lampor, olika modeller av robotar, älvor, spöken, mumier, liemannen, pyromaner, koplantor, resa i tiden och påverka framtiden… och det är ändå inte allt! 😍
Jag kan inte ledsna på det spelet. Det finns alldeles för mycket kul att göra och hitta på i det. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
#19 😂 Håller med, fast du håller med mig först fast du förklarade så mycket bättre. 😂
jaså mitchika du är här 😂???
#21 Jag smyger runt lite då och då. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"Hark, hear the howl that eats the moon alive" - Tell Me What the Rain Knows
ha ha jag har ändrat mej efter din förklaring helt klart mincraft
(skämtade sims 3 ÄGER ÖVER ALLT)

Håller verkligen med Mitchika #19 Sims 3 utan tvekan :-)
Om jag skulle välja ett spel från PS3 och ett för PC så skulle jag välja Uncharted för PS3 annars väljer jag The sims 3 Som många andra har gjort :D
The sims ger oss en helt annan upplevelse och ingen Familj blir den andra lik. Alla familjer blir så olika varandra med alla expansions-prylpaket som finns att välja på =)
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
NHL-serien! Måste välja serien, eftersom det kommer ett nytt spel varje år!
Det är i princip det enda spelet jag spelar på Xbox, så jag skulle klara mig finfint 😃
En utmanare är GTA V!
Åhh, det är ett svårt val men det måste bli osu! ❤️ Skulle inte överleva utan osu 😂
Oj… väldigt tuff fråga..
Vinnaren för mig är Heroes of might and magic III. Varför? Jag spelar fortfarande det spelet ofta fastän releasen var 1999. I mitt tycke det bästa i serien. Otroligt vacker 2D grafik, bra gameplay, episkt soundtrack (Paul Romero), modvänligt och har stöd för multiplayer.
Medarbetare - Halloween.ifokus