Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettpc
Läst 482 ggr
SegerSims
0

Theme Park Studio,WildLife Park 3

Någon som vet något om dessa spel? Är dom roliga att spela?

Har rollercoaster så är Theme Park Studio roligare?

Är så sugen på dom båda nu speciellt nu när det är rea på dom inne på Steam.

michelle_
1

Det är kul, men är tidskrävande som sjutton. Men gillar man att bygga/designa så är det ett stort plus 😃 Jag nöjer mig med RC Tycoon 3 Platinum så jag kan placera färdiga attraktioner 😇

SegerSims
1

Jag har RC med fast jag kände nu att jag ville ha något nytt så jag köpte TPS. Fast sonen blev så ivrig och knuffade undan mig. Och nu är det min tur då han fattar inget … Blir till att kolla på Youtube så man kommer igång. 😃

Köpte WP3 med ska testa det med sedan 😃

catcult
0

Har de lagt till en management del till TPS än (alltså att man får styra nöjesparkens ekonomi)? Tänkte nämligen köpa det när de har gjort det.

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

SegerSims
0

#3 Hm! Tror inte det … kan säga att jag hade inte förstått att det inte ens var klart förrän för 2 minuter sedan. Får hoppas attman inte blir lurad på pengarna bara … Bergbanor verkar man inte kunna bygga …

catcult
1

#4 Aha, då verkar de har kommit ungefär lika långt som senast jag kollade. Jag tror jag avvaktar lite innan jag köper då, brukar inte köpa Early Access-spel om de inte är på rea. Tror inte du har blivit lurad, av det jag läst verkar utvecklarna mycket motiverade att göra klart spelet ordentligt. :)

"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

SegerSims
0

#5 Vet du hur länge dom har beräknat att det ska ta?

catcult
0

#6 Nej, tvärr. De har varit väldigt vaga med den informationen och inte gjort något officiellt utlåtande, eftersom de är ett litet företag kommer det nog ta ganska lång tid är jag rädd.