google+ och youtube
jag har kopplat min youtube till google+ men de funkar inte? asså att tex kommentera eller ändra channelart ._. bara på mobien fast där kan man inte byta channelart.. vet ni va som har hänt? har försökt att fixa de men de gick inte så bra.
och typ när jag ska ändra channelart står de In order to select an item from your online storage, please sign in. men sen när ja skriver in mitt lösenord så laddar sidan klart med den är helt vit?
Hade samma problem när jag försökte koppla ihop mina konton. De stod att jag va tvungen att vara inloggad för att kunna göra något fast jag redan var inloggad, så jag struntade i det.
Men vore kul om någon hade något svar så jag också kan fixa mitt 😃
#2 ja exact :p

Jag vet tyvärr inte, youtube och google krånglar bara tycker jag. Dock så har jag inte det problemet :P
Google + och youtube konto är två helt olika, du kan inte ändra ditt youtube konto med din google + konto i och med att det är två helt olika.
asså de hör ju ihop nu. om du vill kommentera och sånt måste man verifya sitt google+ konto

#5 Nu måste man länka sitt Youtube konto med sitt Google+ konto, och då är youtube kontot typ ett Google+ konto.
Hmm, detta var ju aningen förvirrande. Har haft ett o samma youtube konto i många år, har dock inte märkt att den kräver godkännande av mitt Google + när jag ska kommentera, kanske är för jag redan har verifierat det, vem vet. Hoppas du hittar en lösning på det. Mvh
ah :/
När du loggar in på youtube, får du välja ifall du ska använda ditt Google+ namn eller med ditt youtube namn, var en tanke som slog mig, har märkt det att i appen på mobilen så kan man inte ändra sina inställningar på youtube, utan det mesta får man nog göra genom dator eller att man loggar in via deras webplats.
Google is our god, they can do what they wan't! Deal with it. Haha, lite så är det faktiskt. Själv avskyr jag att dom mer eller mindre tvingar folk till att använda sig utan google+..!
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
ja och nu ser youtube ut som google oxå -_-
Hur menar du då?
de har ändrat layouten så den ser mer ut som google
Äh, de byter ju titt som tätt! :P
ingen som vet? D: vill verkligen byta channelart och kommentera .
vet nån vart jag kan fråga detta? för verkar inte som nån vet här :/

Sweclockers.com kanske?
hitta felet xD!
#2 vill du veta hur?

#19 Vad var felet? xD
third party cookies hehe..

Aha haha
åh ahhaha, tack :D