Ny gamertag
Hej! Tänkte ta & ändra min gamertag men vet verkligen inte vad jag ska heta. Några tips? (Heter Anna)

Namn på någon spelkaraktär du gillar kanske? Jag har det till flera konton och spel. Eller kanske något namn du gillar? Något smeknamn. Det gäller att vara kreativ. 😉
#1 Hm.. ja det gäller ju det, vilket jag ä ganska dålig på. ;) Tycker ni att det är dumt att byta ut t.ex o mot 0 osvosv? :)

#2 Dumt vet jag inte, men jag tycker inte alls att det ser snyggt ut. Någon siffra efter själva namnet tycker jag är okej, men det är ju upp till var och en.
#3 Okej tack! :)
Annars kan du ju ta ett ord från något annat språk som betyder någonting häftigt. Så gjorde jag med mitt "postmortum", egentligen stavas det med "Postmortem", men med ett u kändes det mer som jag. Det är iallafall latin för "efter döden". Jag var 14 när jag kom på det och kände mig svincool för tillfället, sedan har det bara hängt med.
Du verkar ju gilla marsvin, det kanske finns ett häftigt namn för marsvin på ett annat språk, så vet ingen vad det faktiskt betyder förutom du själv :)
Marsvin på latin är Guinea det kanske kan bli coolt.
❤️Jaxbo
#5 Tack för tipset! :) #6 Ja även på engelska! :D