Free to play
Hej! Någon som har tips på några bra/roliga free to play spel på Steam som är kul att spela med xbox controll?
Team Fortress 2 och Planetside 2 och Dota 2 och Warframe och APB Reloaded! Tror att du kan spela dom flesta av dessa spel med xboxkontroller!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Jag slår gärna ett slag för ovan nämnda Warframe, det är ju ganska coolt att vara en rymdninja.
Tribes Ascend och Trackmania är roliga spel. Vet ej om de går att spela med kontroll dock.
Tack för tipsen! Nått mer? :D
Varför just Free to Play? Ursäkta om det är en dum fråga, men eftersom jag själv inte kan se någon som helst fördel med Free to Play gentemot riktiga spel är jag genuint nyfiken?
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

#5. Så, är alltså ett spel som League of Legends inte ett riktigt spel? Vad är ett riktigt spel?
#6 Kalla mig gammalmodig om ni vill, men jag anser inte att spel som är fullproppade med "in game-purchases" är riktigt kosher och har svårt att förstå hur man frivilligt söker spel uppbyggda enligt denna modell då den "traditionella" är överlägsen på alla vis. 🤔
Inser att detta kan vara en generationsfråga.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six

#7. Intressant, det skulle jag gärna höra om i en egen tråd.
#5 Ville ha tips på gratis spel eftersom jag inte har råd att köpa, så därför free to play :)
#9 Okej, då förstår jag. 🙂