Wolf among us & Walking dead telltale game
Någon här som spelar dessa spel!? eller ett av dem?
The Walking Dead, ja :)
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Jag spelar båda sååå nice! vet någon när nästa del av the walking dead eller wolf among us kommer ut?
spelar båda. Wolf among us på pc och den andra på ps3..
400 dagar är ju redan ute på walking dead, och jag har alla avsnitt förutom 400 dagar på den, (season pass)
YEEEEES :DDD Jag spelar bådaaa! ❤️
Det är dock mycket dötid i TWD, men sen om man väl tittar bort så missar man en massa xD
You love a person, not a gender.
- Darren Criss
Medarbetare på Tonåringar iFokus & Justin Bieber iFokus.
Har både TWD säsong 1, 400 days DLC och säsong 2 (som visserligen bara finns ute t.om. episod 2 än så länge) och TWAU. Har dock inte spelat TWAU mer än precis i början, storyn verkar inte särskilt gripande, tyvärr.
TWD säsong 1 däremot är det bästa äventyrsspelet jag någonsin spelat, jag vågar t.o.m. ranka det högre än de två första Monkey Island-spelen. Jag älskar hur de lyckats innovera äventyrs/point-and-click-genren.
Säsong 2 däremot är en besvikelse hittils (utan att spoila). Det känns som succén efter säsong 1 gick dem åt huvudet och de tror att de kan köra ut fler spel enligt exakt samma formula med likvärdigt resultat, utan det minsta försök att toppa sig själva eller innovera genren ytterligare. Av det jag kan skönja verkar de också ha vissa management-problem vilket gör att de arbetar betydligt mer ineffektivt än vad de kan/borde.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Jag älskar båda 😃

Jag har inte spelat någon av dom, men kanske ska ta och göra det. 🙂
Jag spelar båda & älskar dem❤️
Behandla andra såsom du själv vill bli behandlad
Mina kaninselar m.m. | Min blogg | Min uppfödning | Youtube
Spelar båda, gillar skarpt!
Har spelat twd säsong 1 och sen sett när pewdiepie spelat the wolf among us och säsong 2 av twd, säsong 1 av twd var awesome c:
The walking dead är by far det bästa spelet jag någonsin spelat, dock har jag bara spelat på iPaden än så länge, och jag har även bara spelat säsong 1, men jag ska skaffa både och till ps3. The wolf among us har jag däremot inte spelat, och inte heller tittat på någon slags let's play, for example PewDiePies let's play/walkthrough. Kollade på typ en halv video, och tyvärr verkar det inte så intressant. Med andra ord har jag inte givit spelet en chans. Mest för att jag jämför grafiken med både TWD, The last of us, heavy rain etc.
Men tokyo om du spelat the walking dead av telltale game så är ju grafiken väldigt lik the wolf among us? och det är väldigt likt i sättet att spela jag tycker båda spelen är bra! :)