Little big planet 1 och 2
Det dumma med spelet är att man måste ha Ps3 för att spela dem.
Jag tycker att ps3 är en tråkig konsol med tråkiga spel FÖRUTOM little big planet. Jag och sambon spelade spelen ihop när vi hade ps3 och vi hade verkligen jättekul. Funderar på att köpa något billigt begagnat ps3 bara för att kunna spela dessa två underbara spel.
Samtidigt känns det sjukt att jag ska köpa en konsol för TVÅ spel bara. Frågan är om de är värda det?
Vad hade ni gjort?

Det kan nog vara värt det om du hittar ett billigt ps3.
Jag och min bror köpte ett ps3 bara för att kunna spela Uncharted, sen släpptes The Last Of us så då köpte vi det också. 😃
Min PS3:a hängde ihop med TV:n Det var paketpris på PS3 och en 3D-TV Det var några år sedan. Jag är fortfarande mycket nöjd med kombinationen.
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
se det som såhär, på ps3 så finns typ samma spel som på 360, fast mer.
Det enda ps3:an inte har är typ Mass effect, Fable, Halo och Gears of war (och typ kinect spel, men ingen bryr sig egentligen om dom).
Jag använder främst min 360 då det generellt är en trevligare och bekvämare maskin att ha att göra med, men i väga av exklusiva titlar så har ps3 mycket mer att komma med.
Jag köpte i stort sett min ps3 för att spela Journey och Folklore, men har utöver det spelat Ico*, Shadows of the Colossus*, Okami*, Puppeteer, Heavy Rain, Beyond: Two Souls, Infamous 1 & 2, Little Big Planet 1, 2 & Karting, Playstation Allstars, Flowers, flOw, Rain, Uncharted 1 & 2, Resistance 1, 2 & 3 och Lair som alla är exklusiva titlar, och det är inte ens alla PS3 exklusiva titlar du kan hitta heller.
så frågar du mig så får du ut mer spel-värde av en ps3: än en 360 och oavsett så finns det några riktiga guldkorn till ps3 som jag tror man kommer se tillbaka på som "måste-spel" från den generationen av spelkonsoler
*HD releaser av äldre spel
Medarbetare på Datorspel I Fokus
Jag ska leta efter ett billigt ps3 har jag bestämt mig för :)
Får vänta dock, jag och sambon har pengabrist för tillfället :P