tips på bra Fraps/inspelnings program
behöver lite tips på bra Fraps program som ger videos av bra kvalité och mned bra judupptagning
har för tillfället Fraps, men är inte riktigt nöjd med det programmet sedan jag spenderade 10 timmar med att spela in spelande, och hela videon blev utan ljud och hackigt som fan
You can't spell Bitchy without Itchy

#1 det var alltså bara Fraps det hette, det är iaf det programmet jag har, men ja, jag menar inspelningsprogram

#2 Okej, jag använder Fraps och det funkar utmärkt för mig, men kan vara olika för alla. Är gratisversionen av Fraps du använder? Den är ganska usel. Man måste betala en slant om man vill ha ett bra inspelningsprogram.
Annars kan du kolla på OBS eller DXtory. Det är två inspelningsprogram som jag har hört ska vara bra. Bandicam finns det också.

#3 har fullversionen, så tkr oxo att det borde funka som det ska, men icke då :/
ska kolla upp de du tipsade om, tack

#4 Kan vara så att du har fel inställningar. Jag var tvungen att ändra många inställningar innan det blev bra. 🙂

#5 har testat att ändra inställningarna, ljudet kom tbx, men videon blir fortfarande hacking som fan

Jag kollade runt på en massa guider där alla inställningar förklarades och så fick jag tips på bra inställlningar. Du skulle också kunna leta upp en sådan guide. 🙂