ESO - Beta
Någon annan som också har betan? Ingen annan av mina vänner har lyckats få en nyckel och det är lite småtråkigt att springa runt själv 😛
Jo jag har betan, har inte hunnit spela så mycket, men nu så :)
Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget
Medarbetare på Sorg ifokus

Var man tvungen att skriva upp sig någonstans för att ha möjlighet till att få tillgång till betan?
#1 Om du vill ha sällskap är det bara att säga till!
#2 Japp det var man.

#2 Jaha, kommer ihåg att jag inte skrev på den för att jag inte var intresserad. Nu ångar man sig 😕
#4 För mig var det tvärtom, inte speciellt sugen men tycker det verkar som nåt man kan tänkas börja med😛
Jag fick en för några dagar sen, lirar gärna tillsammans 😃
Bara o lägga till Gurkmannen som min gubbe heter😃
Hur är det att spela? och hur mycket kommer det att kosta när det väl kommer ut? (förlåt TS att jag slinker in här med frågor, men tyckte det var onödigt att skapa ny tråd med ESO)
Det är kul, påminner om Wow lite med quests och instanser.
Men man kan inte spela betan hela tiden, bara när de gör en testsession. Den senaste kunde man spela från fredag-söndag, nu är det inte tillgängligt.
#9 intressant :) tack!
Jag blev accepterad nyligen också! Dock har jag precis kommit hem från en treveckors semester så har inte haft tid att installera klienten förrän nu.
Vänliga Hälsningar Lina

fick 4st nycklar, men kunde inte utnyttja ngn av dom :(
(hade inte tillgång till min dator)
You can't spell Bitchy without Itchy
Vilken tur ni har!
Jag kom bara in på helgbetan. Har skrivit alla synpunkter jag kunde tänka på i hopp om att få prova mera, men det känns som det är liten chans, då jag bara hann spela en dag av de tre som nyckeln gällde för.
Det kommer du att få göra ja. Det är ju ett mmo och de flesta börjar ju med månadsavgift. Det är bara de som börjar floppa som tar bort den :p

några av er som fått invites till fredagens/helgens beta ??
Jag har fått det! :D fast ska jobba med i helgen men haha ska la gå

om ngn är intresserad av att spela ihop, skicka ett PM så får ni min skype
ska
spela en hel del i helgen nu, för nu är datorn min. 😉
Freestyla dig rakt ut i ovissheten och släpp taget
Medarbetare på Sorg ifokus

Jag har fått en kod nu men det funkar inte att aktivera den. Man ska skriva in sin adress och när jag har gjort det och klicka på "Continue" så står det bara "Saving Billing Adress Failed". Har det hänt för någon av er också? Hur löste ni det?

#20 inga ÅÄÖ i adressen så ska det funka, hade samma problem

#21 Nu funkade det, tack!

#22 så lite så :)

Vill man ha en beta-nyckel så är det bara att registrera sig och logga in på denna hemsida. Då får man en kod som man sen skriver in på Elder Scrolls Online hemsidan. Det är inga lurendrejerier eller något sådant då TESOnline själva länkade till det på twitter. Och jag har provat, det funkar. 🙂

ingen som känner för att teama ESO imorrn ??

#25 Det är möjligt om jag kan spela imorn 🙂

nu är det ju dags igen i helgen, några som ska spela ??
(har även slagit till och förköpt spelet)

Jag ska inte spela då jag inte alls var särskilt förtjust i det. Har provat lite tidigare.

#28 jag var ärligt talat väldigt negativ mot ESO redan från början, men när jag testade betan så fastnade jag helt för det, och beslutade mej för att köpa det
(en bekant sponsrade spelet åt mej som tack för hjälpen med lite översättningar)

#29 Haha för mig var det tvärt om. Redan från början var jag positiv till ESO, men blev missnöjd när jag hade provat det och kommer nog inte köpa det. xD
Jag ska spela i morgon. Och hoppas att questen jag var på inte är totalt utbuggad längre. x) ar inte spelat så mycket pga alla buggade quester.

#31 jag sitter redan taggad med att avsluta questet jag höll på med på förra betan, som tyvärr fick ett dråpligt slut för mej då halva stan råkade ut för ett strömavbrott som helt tog död på våran router 😡
Jag kommer spela ikväll ihop med en av mina vänner! Ingen av oss har spelat betan tidigare och jag är otroligt nyfiken efter att ha sett så många videos. 😃
Sajtvärd för Pokémon iFokus och The Sims iFokus 🐺
"This is the way the world ends. Not with a bang but a whimper." - T. S. Eliot

#33 adda ItchyTheRat om ni vill ha ngn mer att spela med 😇
Hah! Förra Betan försökte jag skapa ett gille typ 4ggr och inget hände. Det första jag noterar nu då jag loggar in, är att jag är i ett guild.
som skapades för 20 dagar sedan. :/
Ska se om jag kommer på hur man adderar folk/vänner..

för mej så fick nattens/morgonens beta ett episkt slut då jag ledde en ca 30 man stor grupp med spelare i PVp området (Cyrodiil) och vi drog fram i en här och tog över keep efter keep från Daggerfall Covenant :D
vet inte riktigt hur det kommer sej att jag fick så många spelare med mej, men det var awesome 😂
Jag får inte betan att fungera ordentligt, min maskin borde kunna klara av den utan några större problem men ja. Kör en high elf såklart, fast det laggade så mycket så jag blev tvungen att stänga av utan att spara innan jag ens kommit ut från Coldharbour..
Vänliga Hälsningar Lina

då var tyvärr sista betan över innan spelsläppet
(eller i mitt fall, early access om 14 dagar)
någon av er här som köpt spelet ?
sj så har jag haft otroligt roligt, och har hittat massvis med grymma personer att spela med, varav flertalet svenskar :)
och den senaste betan lyckades jag med min Dark Elf Nightblade levla upp till lvl 24, och hade lyckats samla ihop lite drygt 50.000 Guld
(ngt som irriterade min polare ngt extremt då han knappt kom över 2000 under alla beta helgerna)

#38 Kul att det gick så bra för dig! 😃
Jag blev inte så förtjust i betan, som sagt, men jag ska nog titta lite på det när det har släppts så får vi som om jag skaffar det. 🙂
Jag har inte testat betan.. har fått flera erbjudanden om nycklar av vänner, men känner att jag vill överraskas :)
Kommer definitivt att köpa det! :)