Hur ofta köper du
Hur ofta köper du "Collectors Edition", eller samlar saker till spel? :)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Jo, lägg gärna till en bild eller 2 om ni känner för det! :)
Jag har köpt en Collectors edition och det var Witcher 1 när den fanns till extrapris.
En del merch har jag köpt, jag har en Everquest-staty, ett antal Mass Effect-prylar och lite Battlefield-prylar. Letat med lykta efter Quake 2-figurer men utan framgång.
Detta är min Collectors Edition, Fable Anniversary Guide Book! :D

Jag har en collectors edition av Bioshock 2, som innehåller en LP-skiva. Stor som attans. Kan dock inte lägga upp bild just nu.
Bara lägga till nör ni har tid :)
Väldigt sällan numera, har inte gjort det få flera år. Senast var det Fallout-boxen till 360, den kom i en fin lunchlåda med en bobblehead. Jag är egentligen en sucker för collectors edition-prylar, men sedan jag började köpa allt fler spel digitalt har det intresset sakta dött ut.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
Ytterst sällan! Det är när spel jag älskar släpper sånt. Räknar man "editions" är det väl GTA IV och NHL 13. Sedan köpte jag Fable 2 Game of the Year edition (brydde mig inte,ville bara ha Fable), och nu beställde jag Forza Motorsport 4, men fick Game of the Year edition istället! Tackade man inte nej till! 😃
oj… uh… för ofta?
Jag tog mig tiden att fota och bygga ihop ett collage (hej sömnproblem ^_^') av mina Collector´s/Limited editions och en del av mina samlar-prylar just for the hell of it antar jag =P
då ska vi se det här är vad jag samlat ihop:
1. World of Thedas, Starcraft 2: Heart of the Swarm strategy guide Collector's Ed, Duke Nukem balls of steel statyn samt Alma figurinen från Fear 3, Alan Wake Collector's Ed, Mass Effect 2 Collectors' Edition, Gears of War 3 Collector's Ed, Mass Effect 3 Collector's Ed, Gears of War Collector's Ed, Artbook från Warhammer Online samt en Zergling pin från Starcraft 2 releasen.
2. 3 inramade posters från Bioshock 2 Collector's Ed.
3. Star Wars the Old Republic Steelcase, Mass Effect 2 Steelcase, Deus Ex: Human Revolution Collector's Ed med tillhörande actionfigur, Fear 3 Steelcase, Alien Vs Predetor Steelcase och Playstation Allstars Steelcase.
4. Assassin's Creed 3 Connor Figur.
5. Bioshock 2 Big Daddy figur med tillhörande Little sister och unga Eleanor Lamb och Artbook från Bioshock 2.
6. Assassin's Creed 3 Collector's Ed och Star Wars the Old Republic Collector's Ed.
7. Warhammer Online Collector's Ed, Assassin's Creed 2 Ezio figur.
8. Diablo 3 Collector's Ed, The Last of Us Joel Ed, Duke Nukem Balls of Steel Ed, Halo Reach Collector's Ed, Prince of Persia Limited Ed, Heavy Rain Limited Ed, Dragon Age 2 Signature Ed. (360&PC) Resident Evil 4 Limited Ed, Tales of Monkey Island Collector's Ed och Journey Collector's Ed.
9. Skyrim Collector's Ed och The Witcher 2 Collector's Ed.
10. World of Warcraft Atlas (vanilla), World of Warcraft Murloc Plushie och World of Warcraft: The Burning Crusade Collector's Ed.
11. Inramat Starcraft 2 pussel
12. Mass Effect 3 Steelcase och artbook, Alliance SR-2 Ship Replica, Cerberus SR-2 Ship Replica, Dragon Age: Origins Collector's Ed, Dragon Age 2 Hint book Collector's Ed och en Darth Malgus Figur.
13. Bioshock Infinite Songbird Figurine, Bioshock 2 Collector's Ed, Bioshock Artbook och Bioshock Infinite Steelcase.
14. Portal Companion Cube Plushie, Dota 2 Earthshaker Plushie, Gears of War 2 Fleece Filt och en World of Warcraft Ghoul N00bz figur.
min sambo kallar mig horder och jag förstår inte varför o.0
Medarbetare på Datorspel I Fokus

#8 Vilken samling! En sådan skulle jag vilja ha! 😃
Jag har ingen samlarutgåva av något spel, men blir lite sugen på att köpa någon samlarutgåva nu.
#8 Mycket tjusig samling!
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six