Imorn blir det paintball.
Imorn ska jag iväg och spela paintball för första gången i mitt liv. För övrigt så är jag världens fegis, så jag lär vara galet rädd imorn.
Dock är jag lite vinnarskalle, så jag kommer göra allt för att vinna.
Jag har bara skjutit med något en gång förut, och det var midsommar 2010, vi skulle skjuta sönder ballonger, man fick tre försök och jag lyckades på första, så de blev impade av mig.
I mitt lag kommer vi vara 2 tjejer och tre killar
I andra lagen kommer min sambo spela med sina 3 kompisar.
Sambon spelar MYCKET cs och battlefield etc, tror ni det kommer vara till hans fördel?
Önska mig lycka till och kom gärna med tips och strategiförslag :D
Har inga tips eller förslag, men lycka till! :D
Berätta gärna hur det går oxå! ^^
Men det där om att spela CS och Battlefield det kanske kommer till nytta, dom som spelar mycket FPS reagerar snabbare än andra människor och kan hålla koll på flera saker samtidigt visar en forskning.
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!

Vad kul! Jag har spelat paintball en gång, och det var det roligaste jag har gjort!
Har man spelat battlefield strategiskt så kan det nog vara en liten fördel, men tror inte riktigt att cs kan vara till så stor fördel. Det viktigtaste är nog att spela strategiskt.
Men lycka till säger jag och ha det så kul! 😃
Skjut och hoppas på att träffa, works every time! ;)
Sajtvärd för Sport iFokus & Datorspel iFokus & Inget iFokus.
SM-Guld: 1965, 2003, 2005, 2016 & 2019 CHL: 2016, 2017, 2019 & 2020
Med vänlig hälsning Brian
Haha nu är jag hemma från paintballen. Det var verkligen askul, men shit vad adrenalin kroppen pumpade, speciellt första rundan innan man blivit skjuten.