PewDiePie
Eftersom att dethär är en sajt om datorspel,vem här gillar/älskar Pewds?
-Brofist-

Jag!😃
Strange women lying in ponds distributing swords is no basis for a system of government!
Jag 🙂
Har följt honom ända sedan innan han blev "känd"
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Inte jag. Han är alldeles för kär i sig själv. Jag älskar dock yamimash.
"Creature of the Night, The One Many Children Talk About-"
Både ja och nej. Gillar när han spelar spel som the Walking Dead, The wolf among us , Beond two souls, osv. Den typen av story baserade spel. Det andra är bara jobbigt att se på. För mycket skrik och så extremt oseriöst så det blir För överdrivet.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Har varit ett stort fan av honom, men han har blivit föööör tillgjord på senaste tid, orkar knappt titta klart på hans nyaste videor :/ vilket är synd! Men de äldre videorna är det inget fel på :3
Pewds är min idol! Älskar honom! :D Han gör att man orkar leva
Pewdie är ett fenomen=) Klart man gillar hans upptåg
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥
Gillar honom! Fast dock väldigt tråkigt när han spelar spel som impossible quiz etc, mycket roligare när han spelar riktiga spel med handling som typ The Last Uf Us och The Walking Dead!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Brofist till er<3
Jag prenumererar på hans kanal men hoppar oftast över hans videos eftersom jag har otroligt svårt för hans gapiga tillgjordhet. Varför är jag då subbad antar ni? Ärligt talat har jag inget bra svar på det, men det är alltid kul att supporta en annan svensk.
"I will not be pushed, filed, stamped, indexed, briefed, debriefed, or numbered! My life is my own!" - Number Six
#10 ungefär så jag känner XD
Jag gillade han i början när han spelade det där spelet med någon som cyklar med sitt barn på, han gjorde så himla fantastiska kommentarer xD dock så tycker jag nu att det börjar bli tråkigt, sedan gillar jag inte att han spelar spel från början till slut, vill ju spela själv inget kul att titta på men blir ju spoilad hela tiden när folk pratar om det.
Jag kan faktiskt hålla med vissa av er här när ni säger att han är lite "too much", det kan jag själv tycka i vissa avseenden. Jag inte stort fan så att säga utan jag började se på Pewds enbart för att han spelade ett av mina absoluta favoritspel: Amnesia.
Det var ju så han blev känd. Han spelade Amnesia, originalet, och sedan blev det allt fler costume stories, jag älskade att se på det. Nu spelar han ju däremot inte lika mycket Amnesia längre men ibland hittar han liknande spel och då är det värt att kika.
#12 Då kanske du inte ska titta INNAN du spelat spelet? ingen tvingar ju dig att kolla utan det är något du själv gör av egen fri vilja. Spela spelet innan du tittar på hans videos, simpel lösning. 👍
"Better Yehet today than Kkaebsong tomorrow"
Todays fortune: You're shit out of luck
Jag :D
#13 Det är inte jag som tittar, utom mina kompisar och andra människor. Det är som när jag var på Gamex och ville testa Beyond two souls för det såg rätt bra ut, så stod det folk runt omkring och pratade om när Pew hade spelat det. Blev otroligt irriterad.
#15 Då får man stänga dövörat till ;) Man kan ju inte skylla på någon som faktiskt varnar för spoilers att de spoilar :P De spelar ju av en anledning.
med vänliga hälsningar Zakaraa
(länk:) Zakaraa's Råttuppfödning
Jag gillar PewDiePie, dock brukar jag bara kolla på hans videos där han spelar tv spel. Då har jag sett THe last of us och Beyond - Two souls än så länge :D nu kollar jag på THe last of us - Left behind =)
en jag gillar honom men ibland irriterar jag mej på honom hur han spelar :/
Medarbetare för The sims ifokus
](http://thesims.ifokus.se/ "The sims ifokus")Personlig blogg Närketjejen
The sims blogg SimsBrooke
Vem älskar inte Felix? xD
Brofist*
#12 Det är "Happy Weels" han spelade
Har bara sett ett fåtal videos, men det jag har sett har jag inte gillat särskilt mycket. Tycker han var ganska tråkig att lyssna på.