kan inte spela bf4 (xbox360)
Jag kan inte spela multiplayer på bf. de står: you are too young or dont have the correct permissions to use online features elr något sånt. innan stod det bara att jag var för ung men jag ändrade mitt födelse år mohahaha 😃 så då är det de andra saken.. hur får jag permissions för att spela då? :( pls help
Gå till inställningar och kolla på föräldrakontrollen! Det kan vara den som satt en åldersgräns!
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
Testa även det här: XBox Home Knappen -> Settings -> Profile -> Edit Profile -> Privacy Settings -> Voice and Text -> välj EVERYONE
Vad du än gör, tryck inte på Alt och F4!
tack :) men finns ingen privacy settings efter edit profile. elr så är jag blind haha.. jag kanske har fixat det men har inte guld just nu så får kolla det nån gång
Problemet ligger nog i att du inte har guld. Går inte att nyttja multiplayer funktionen på något sätt då.
May the Gerbils be with you :3
#4 asså jag hade det innan när jag fråga detta men det har tagit slut nu :)
ingen som vet? :'c
Hej, när det gäller dessan problem så kollar både MS och EA din ålder på ditt konto, ifall du är under åldersgränsen på både BF3 och BF4 så kan dom meddelandena uppstå. Annars om du är i den åldern som det står på spelet så får du nog ta kontakt med både MS och EA:s support för att få ditt konto uppdaterat.
#7 men åh!😭 de va ju j*vligt onödigt att köpa de spelet da. omg.. Men vrf just detta spelet lixom.. ja kan ju spela alla andra spel som är +16 elr +18.. -_-
#8, har för mig att Ea är väldigt försiktiga med åldersgränsen, det är inte bara det spelet, utan det finns en hel del spel från EA som man får samma problem på. Finns säkert sätt att gå runt denna spärren på, men frågan är om de är värt det. När det gäller spel från Ea så kopplar du upp dig mot deras servrar. Kan tillägga att jag är inte särskilt insatt i det hela med deras servrar men har ett par vänner som är mer insatta i det. När det gäller andra spel så har dom inte samma typ av uppkoppling av servrar. Hoppas jag har kunnat svara på lite i alla fall.
okej :c tack för svar antar jag..
BTW hur får man kontakt med EA och MS?
tackar :)