Artikel om Garrys Mod?
Hej, kan ingen av er som är duktiga på Garry´s mod göra en artikel om spelet. Gärna med lite tips och trix?

Det skulle vara bra. Själv kan jag inte skriva en då jag aldrig har spelat Garrys Mod 😃
började idag, så därför jag hade velat ha en artikel :P
åh va kul om nån gjorde de :D
Det är mitt absoluta favoritspel, spelart det något år nu och det finns så mycket att göra och flera spelmodes. Och ännu fler spel/"modes" som man kan ladda ner i steamworkshop. Jag brukar inte köra sandbox utan brukar spela trouble in terrorist town och prophunt samt tanka ner någon "horror map" och spela med några kompisar :)
#4 Berätta mer, jag har inte testat något av det än och vet inte vad det går ut på.
Höll på att skriva ett långt inlägg om olika gamemodes på 30 min men sen dog batteriet på min ipad så nu får jag börja om, fyfan.. Sandbox - precis som de låter, en fri värld där du kan göra vad du vill. Du kan spawna allt från vapen, npc, monster till byggmaterial och fordon. Flood - Bygg en flotte med dina vänner, på tid! Klarar ni översvamningen så måste ni slåss mot de andra som också klarade att bygga en flotte. Zombie survival - Överlev zombiewaves med ditt lag. I början av en match väljs en slumpvis ut och får börja som en zombie. Om han dödar en i de andra laget så blir den personen en zombie. Sepet går ut på att överleva. ( som alla andra gamemodes ) Dark rp - du bor i en stad bland massa andra, här kan du bygga och inreda ditt eget hus, skaffa dig ett jobb och leva dig in i spelet. Du kan bli en tjuv och ta andras pengar eller varför inte en polis som sätter tjuvarna i fängelset? Finns massor att jobb att välja på och göra i staden. Nästan alla servrar har olika regler för vad man får göra med de har oftast reglerna på en sida när man "loggar in" och laddar ner material.