Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikettpc
Läst 572 ggr
[postmortum91]
4

Artikel om Garrys Mod?

Hej, kan ingen av er som är duktiga på Garry´s mod göra en artikel om spelet. Gärna med lite tips och trix?

felle-j
0

Det skulle vara bra. Själv kan jag inte skriva en då jag aldrig har spelat Garrys Mod 😃

[postmortum91]
0

började idag, så därför jag hade velat ha en artikel :P

[EllenAlicia]
0

åh va kul om nån gjorde de :D

[A.Frank]
1

Det är mitt absoluta favoritspel, spelart det något år nu och det finns så mycket att göra och flera spelmodes. Och ännu fler spel/"modes" som man kan ladda ner i steamworkshop. Jag brukar inte köra sandbox utan brukar spela trouble in terrorist town och prophunt samt tanka ner någon "horror map" och spela med några kompisar :)

[postmortum91]
0

#4 Berätta mer, jag har inte testat något av det än och vet inte vad det går ut på.

[A.Frank]
2

Höll på att skriva ett långt inlägg om olika gamemodes på 30 min men sen dog batteriet på min ipad så nu får jag börja om, fyfan.. Sandbox - precis som de låter, en fri värld där du kan göra vad du vill. Du kan spawna allt från vapen, npc, monster till byggmaterial och fordon. Flood - Bygg en flotte med dina vänner, på tid! Klarar ni översvamningen så måste ni slåss mot de andra som också klarade att bygga en flotte. Zombie survival - Överlev zombiewaves med ditt lag. I början av en match väljs en slumpvis ut och får börja som en zombie. Om han dödar en i de andra laget så blir den personen en zombie. Sepet går ut på att överleva. ( som alla andra gamemodes ) Dark rp - du bor i en stad bland massa andra, här kan du bygga och inreda ditt eget hus, skaffa dig ett jobb och leva dig in i spelet. Du kan bli en tjuv och ta andras pengar eller varför inte en polis som sätter tjuvarna i fängelset? Finns massor att jobb att välja på och göra i staden. Nästan alla servrar har olika regler för vad man får göra med de har oftast reglerna på en sida när man "loggar in" och laddar ner material.