Vilken "ras" hade du valt?
Om du skulle få leva i en fantasyvärld, vilken slags ras skulle du helst velat vara och minst velat vara? Och även, i vilket spel/ film etc hade du velat levt i?
Jag hade velat levt i Tamriel, var i tamriel vet jag inte än, fråga mig efter att jag spelat TES online då jag varit i hela Tamriel. Leyawiin är finast hittills om man räknar Morrowind, Leyawiin och Skyrim.
Helst hade jag nog velat vara…Woodelf kanske, de bor ju i hus och ser häftiga ut :)
Fast om jag hade fått bott i sagan om ringen världen så hade jag velat vara en alv i vattnadal, det verkar tryggt där och det är rätt häftigt att kunna styra naturen.
Dvärg; Öl och skägg!
Medarbetare på Skepticism.
Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.
#1 Fast dvärgar bor typ alltid i berg, hade det varit så kul då? Jag hade hellre bott så att jag fick solljus i mitt hem :)
haha "öl och skägg", bra :P
En alv hade nog varit ganska ballt, vet dock inte i vilken värld. Alver är typ alltid balla.
Hade nog velat vara en eld genasi från Calimshan i Forgotten Realms universumet, är generellt helt såld på hela det universumet efter att ha spelat Baldur's Gate och Neverwinter Nights spelen, och Fire Genasi är lätt den tuffaste rasen i det universumet, på andra plats kommer Halflings.
Medarbetare på Datorspel I Fokus
En alv! Antingen i Tolkiens värld, men jag är också en Dragon Age-nörd.. men definitivt en alv! :)
Dvärg. Öl, teknologi, bo i berg och yxor :)
May the Gerbils be with you :3
Charr från Gw2
jag hade velat vara en tauren warrior på någon fin plats i wow världen😃
jag hade velat vara en tauren warrior på någon fin plats i wow världen😃
Fy för att vara horde
Självklart en Miqo'te=) Spelar FF14 och är naturligtvis en Miqo'te.
♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥