Dator- & TV-spel iFokus

Dator- & TV-spel

Etikett10-allmänt-spelsnack
Läst 1039 ggr
[postmortum91]
0

Vilken "ras" hade du valt?

Om du skulle få leva i en fantasyvärld, vilken slags ras skulle du helst velat vara och minst velat vara? Och även, i vilket spel/ film etc hade du velat levt i?

Jag hade velat levt i Tamriel, var i tamriel vet jag inte än, fråga mig efter att jag spelat TES online då jag varit i hela Tamriel. Leyawiin är finast hittills om man räknar Morrowind, Leyawiin och Skyrim. 
Helst hade jag nog velat vara…Woodelf kanske, de bor ju i hus och ser häftiga ut :)

Fast om jag hade fått bott i sagan om ringen världen så hade jag velat vara en alv i vattnadal, det verkar tryggt där och det är rätt häftigt att kunna styra naturen.

olaka
0

Dvärg; Öl och skägg!

Medarbetare på Skepticism.

Finns på Twitter som @Ola_i_Lyckan. Medlem i VoF, Vänsterpartiet samt GAST Spelförening.

[postmortum91]
0

#1 Fast dvärgar bor typ alltid i berg, hade det varit så kul då? Jag hade hellre bott så att jag fick solljus i mitt hem  :)
haha "öl och skägg", bra :P

loas27
0

En alv hade nog varit ganska ballt, vet dock inte i vilken värld. Alver är typ alltid balla.

Nerdysiamese
0

Hade nog velat vara  en eld genasi från Calimshan i Forgotten Realms universumet, är generellt helt såld på hela det universumet efter att ha spelat Baldur's Gate och Neverwinter Nights spelen, och Fire Genasi är lätt den tuffaste rasen i det universumet, på andra plats kommer Halflings.

Medarbetare på Datorspel I Fokus

Bexie
0

En alv! Antingen i Tolkiens värld, men jag är också en Dragon Age-nörd.. men definitivt en alv! :)

Fizzy
0

Dvärg. Öl, teknologi, bo i berg och yxor :)

May the Gerbils be with you :3

Maccrap
0

Charr från Gw2

apancool01
0

jag hade velat vara en tauren warrior på någon fin plats i wow världen😃

apancool01
0

jag hade velat vara en tauren warrior på någon fin plats i wow världen😃

[postmortum91]
1

Fy för att vara horde

Zandrama
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Åh! En Miqo'te från FF14 helt klart ^^

//Belinda aka Zandrama

medde
1

Självklart en Miqo'te=) Spelar FF14 och är naturligtvis en  Miqo'te.

♥ Cogito, ergo sum ♥ May the force be with you ♥